Sabtu, 18 Januari 2020

JENG JENG JENG






JENG JENG JENG

2 ulasan:

Awanama berkata...

Apalah bodoh sangat Hisham TT ni. Masih nak memburit dan membodohkan org. Cerita dah basi kasi panas. Orang dah panggil kau SAKAI pun tak tahu malu lagi. Dah byk sgt mengketadah burit kot sb tu asyik cerita burit aje. Tg Piai PH kalah, hari ini Kimanis kalah. Ceritalah mcm mana nak naikkan ekonomi negara. Ini asyik cerita memburit. Aku rasa kau ni dah gila tahap gaban lah. Ha ha ha.

Awanama berkata...

Sudah-sudah la Isham. Kalau kau memang dah x suka Anwar ke, Tak sesuai dia jadi PM ke, okay. Noktah. Yang aku Makin risau skrg, rakyat nak pilih penyamun balik jadi kerajaan. Dan aku rasa, itu adalah jeng jeng jeng buat kau juga suatu hari nnt.