Sabtu, 18 Januari 2020

TEPAT BIJAK - LAGAKAN MUSUH





TEPAT BIJAK

MEMANG TUJUAN 

LAGA LAGA MUSUH
Bukan profesor je yang Carma. Sakai pun ada yang Carma. Siang malam melebong benda yang tak betul sambil berkias. Bila betul mengaku pandai. Bila salah, Mula la bersilat cakap, Aku maksudkan lain, ini cuma strategi propa melaga-lagakan musuh. 
on 
PROF CARMA
Publish | Delete | Spam
azam
on 18/01/20

w



---------

2 ulasan:

hamim berkata...

Huh, Azam lagi, Azam ni carma jugak kut, kalau carma ok lagi, jangan anak ikan abam dah lah..

Awanama berkata...

Wahai bani melayu, teladanilah sakai, kerana sakai yg bijak adalah sakai carma yg tak pernah mengundi dlm pilihanraya tapi berjaya memporak perandakan pengundi berdaftar. Kahkahkah