Rabu, 13 Mei 2020

BANGUN SUSUN LAWAN




HAYATI

LEBANESE BANGUN

MELAWAN

ADA PERSAMAAN

DENGAN MALAYSIA




3 ulasan:

Awanama berkata...

Bodo la lebanese ni. Tak payah susah susah la, protes protes turun ke jalan raya ni buat sakit badan jer. Korang belajar la dgn malaysia, diam diam jer meeting kat sheraton terus tukar kerajaan dan sistem bagai. Senang kan?

Ayob Anak Tulakang berkata...

Kerja rakyat bangun melawan pi duk nganga kat tengah jalanraya jelah. Pastu bila berjaya humban gerombolan madey pulak pi letak jawatan rosak habis hancur sume. Pastu takpuashati kene hijek ajak rakyat bangun melawan lagi. Rakyat jadi macam orang tolol. Dorang punya salah step rakyat jugak yang nak kene bangun melawan kononnya ishh.. Taktau nak cakap lawan neh nak lawan sape sebenarnya pastu untuk apa..

panglimo potaseh berkata...

Keindahan Labanon terpapar bila gwa dengar irama 1OO1 night dendangan Beirut Symphony Orchestra pimpinan kondaktor Yahudi ..itu diawal 7Oan. Tapi sekarang Labanon dah hanchor dibawah slogan, Islam Tue Endah. Gwa cakap Lu ..Arab ni perlukan Yahudi utk bimbing mereka jadi manusia. Cam kita kok lah tak de kaum CINA ..di Pahang ada Tengku Wong ..Kelantan ada toke balak Tumasik ..Lembah Kelang ..Penang. Tu sebab Malikol ada girlfren cina ..gwa pun dulu ada girlfren cina, ia buat kita lebih RATIONAL.