Sabtu, 16 Mei 2020

BUKTI ANWAR KENA PAU DAP



P Pinang tak perlu projek tambak laut, kata Nurul Izzah

Tambak laut: Anwar mahu jumpa Ketua Menteri

Lebih 200 nelayan, penduduk, termasuk wakil pertubuhan bukan kerajaan (NGO) hadir dalam sesi pertemuan itu yang diadakan selama hampir tiga jam.
Dalam pada itu, Anwar yang juga Presiden PKR berkata, beliau menafikan kehadirannya adalah sebagai orang tengah untuk menyelesaikan masalah nelayan yang akan terjejas akibat projek PSR.
Sebaliknya, katanya, beliau hanya mahu mendengar isu tambakan laut itu daripada semua pihak, termasuk daripada kerajaan negeri dan pihak pemaju.

TAMBAK LAUT
YB PERMATANG PAUH
SOKONG NELAYAN TUNTUT DAP
BATAL PROJEK TAMBAK LAUT
ANWAR IBRAHIM TAK BANTAH
PROJEK LAUT
DESPRATE NAK UNDI DAP
INI CONTOH KENA PAU
 Anwar tak kena pau? Awal lagi gojek,ewallet,fundmyhome, paling palat crypto pakatan coin.woit,ini projek ponzi.terang3 kepak duit orang kampung.3 tiang bukit Penang runtuh bangla jadi burger,tambak laut.itu mengkuang dam paling utama air pada warga itu dulu kena buat.projek sampah jadi duit?
duit jadi duit la bodo.anwar sangat nak kerusi PM dia akan yes semua benda.itu narco-mafia masuk.jual IC.kubur rohingya tak cari baruanya?tapi Anwar akan sain sbb nak jadi PM.tokey mafia akan bagi duit utk kempen.kadang2 bagus juga gerombolan.
sbb semua orang tak suka maka hati2 buat kerja.khalid gagap sudah awal kena.patut ubah slogan pakatan menang kecuali ditipu saudara anwar 
on 
TEORI KARUT 
KENAPA 
PAKATAN JATUH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 16/05/20

Chin

Tiada ulasan: