Sabtu, 16 Mei 2020

SOKONG TAPI JENG JENG JENG




SOKONG TAPI

WAJIB TANYA

SAIPOL 
Kesimpulannya padam je nama anwar ibrahim dalam kamuslanskap politik negara..baru la malaysia harmoni
 on
 KENAPA 
PAKATAN JATUH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 17:56

B


3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sayfool simpan berak tiga hari,
Sayfool huluq kubor untuk kesenangan duniawi,
Sayfool jumpa Najib,
Sayfool dapat habuan dari Najib,
Anwar jumpa barang jambu,
Apa lagi enjoy lah,
kah kah kah
apa pun muka tak malu,
hulur jubor rakan sejenayah,
satu kena satu lepas,
macam curi susu untuk anak kelaparan,
masuk penjara,
curi billion pulang balik separuh lepas terus,
kah kah dunia oh dunia,
nak kiamat lah nie,
harap geng geng ini semua yang tiada moral, tiada prinsip, khianat, tikam menikam semua akan dilaknati Allah SWT segera, hukum maybe lambat tapi pasti akan datang, Mahathir sudah mula merasa bangsa yang dia junjung selama dilema melayu sehingga kini mulae menikam jantung paru paru sekali kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Aku semakin lama semakin pelik dgn TT. Kenapa Azmin semburit tak pernah TT tulis walaupun sepatah dlm blog TT. Biasa nya kalau TT tak kritik maka TT termasuk dlm kelab penyokong semburit. Anwar TT tibai tiap2 hari. Semakin lama semakin meluat aku dgn TT.

Tanpa Nama berkata...

Faktor Anwar Ibrahim adalah faktor penyedap. Lihat sosok kering dia maka hati melayu sedap.apa yang sedap guru nanak pun tak tahu.tapi nurani yang memerhati akan rasa pelik lihat seorang yg berjaya hidup membantai rakan rakan yang membantunya hidup.kontol apakah ini? Gilakah kamu menyepak buntut orang orang yang pertahankan kamu? Maki hamun pula orang menyiapkan nasi ke mulut kamu?tapi hati melayu akan sedap.sebab telinga yang dengar ceramah akan sedap bila ceramah yang akan buat musang king berbuah tiap bulan,beras siam didapor dan senangin tiap pagi.bukan kerja kuat,buat kerja rewang siapkan bendang,bukan juga kerja ramai menarek pukat.