Isnin, 29 Jun 2020

SIAPA RANCANG HINA PEMIMPIN ISLAM






RANCANGAN

AMAT JAHAT

DIATUR

DISUSUN

UNTUK HINA

PEMIMPIN ISLAM

DENGAN

PERANGKAP

BURET DAN TETEK



Skandal Ulama Pas: Alex sedia disaman Mokhtar Senik

Individu yang dikenali sebagai Alex, menyatakan kesediaannya untuk disaman sekiranya benar dia telah memfitnah berhubung pendedahannya dalam isu skandal Mokhtar Senik bersama seorang wanita yang dikenali sebagai Leena.

Bekas Ketua Ulama Pas Pahang itu dikatakan sekali lagi menjadi mangsa kepada Alex yang kali ini menyamar sebagai Leena.
Alex berkata, demi membuktikan dia bercakap benar, Mokhtar Senik diminta untuk meneruskan saman terhadapnya.

“Saya minta Mokhtar Senik sila saman saya kalau dia rasa saya fitnah. Di mahkamah kita tak boleh sembunyikan apa-apa. Semua segala fakta saya kena tunjuk di mahkamah, begitu juga Mokhtar Senik.

“Jadi Mokhtar je tahu sama ada Leena dikenali sebagai Alex, sama ada telah memfitnah dan menciplak segala yang dituduh.

“Ini untuk menunjukkan saya ini bercakap benar,” katanya dalam satu temubual mendedahkan situasi sebenar ‘Skandal Mokhtar Senik dan Aleena Aisyah’.
Minggu lalu, kecoh di Facebook yang memaparkan beberapa rakaman video didakwa perbualan antara Mokhtar Senik dan seorang wanita yang dikenali sebagai Leena.

Dalam perbualan itu, mereka dikatakan sedang merancang untuk berjumpa di satu lokasi yang tidak diberitahu.

Video tersebut turut mendedahkan nombor telefon WhatsApp Mokhtar yang digunakan sebelum ini. Namun, difahamkan beliau telah pun menukar nombor baharu ekoran dakwaannya bahawa nombor telefonnya disalahguna pihak lain.

Dalam rakaman lain pula, menyaksikan sebuah kereta Toyata Vellfire hitam yang didakwa milik Mokhtar, telah diserbu oleh beberapa individu di tepi jalan.

Walaubagaimanapun, Mokhtar mendakwa nombor pendaftaran keretanya juga telah diciplak.

Dalam pada itu, Alex yang juga anak jati Kuantan Pahang itu berkata, dia bangga dapat membongkarkan sikap jahat seorang Ulama yang berpusat di negeri kelahirannya.

“Saya rasa bangga bila dapat dedahkan kejahatan ulama yang berpusat di Kuantan,” katanya yang juga merupakan penama akaun Facebook Alexander Pittsuwan Thomprason.

SAPA DIBELAKANG

PROJEK INI

APAKAH 

DAPAT DANA

DARI SOROS

APAKAH INI

KERJA ISRAEL

KENAPA BANYAK

PEMIMPIN ISLAM

DIPERANGKAP

DENGAN JANDA

YANG BAIK BAIK

AMIN

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ada sapa tau.. dgn leena ni tuan guru haji mokhtar senik ada tunjuk kote atau tak? dulu masa dengan fiqah dia ada tunjuk kote, panjangnya cuma 4 inci. bukan apa saja nak compare kot2 la dah makin panjang sebab urut guna minyak dhab dari arab saudi. saya doakan tuan guru haji mokhtar senik dimudahkan urusan untuk berbini ramai mcm tuan guru duta khas timur tengah. amiin.

Mat Despatch berkata...

Tt nape kat gambar yang no52 tu dihitamkan kat bahagian puting dia ishh... Ni dah macam melanggar etika pornografi. Mintak Tt bagi gambar yang sempurna leh.. Kot ya pon iklas la sikit Tt hurmmmm...

Unknown berkata...

Main dengan ustaz dapat berkat. Main dengan penagih dadah dapat hiv.

Unknown berkata...

4 in je...bkn 7.5 in...

Ramizi berkata...

nyok sekarang sekilo berapa RM?