Jumaat, 8 Januari 2021

DAP TAK BODOH




DAP TAK BODOH

Unknown commented on

 "ANWAR HULU TANGAN 

PADA MUHYIDDIN PULAAAK"

Gwa tak caya masih ada Cina DAP yang bodoh percaya Anwar peduli Kobid melanda rakyat, atau Anwar tahu camna tangani Kobid. Bagi Anwar, yang penting dia jadi perdana menteri, tak kira Kobid ke tak Kobid.

2 ulasan:

Awanama berkata...

DAp mmg bodoh pon. Masa dalam kerajaan yang kerja hanya kakak kakak,adik adik dap saja.adalah satu suneo dari damansara dan nobita dari penang.tapi mana lain jantan pergi?bunyi bising riuh rendah tapi mana batang dan tubuhnya bekerja? Mmg chauvinist macam ni ye?hantar perempuan saja kerja?laki laki hanya bising dibelakang. Patutlah ramai gadis cina kawinnya lambat. Ada tak mau kawin langsung. Yang laki laki tak pernah tunjuk ada otot dilengan.ke memang tak ada?jangan ikut lah resam imam pee dee tu.ayo! Tunjukkan jantan kamu. Bekerjalah seperti kaum laki laki buruh bekerja!

Awanama berkata...

Hoiii. Ada orang marah meroyan KM beli mercedes baru dekat setengah juto.
Kahkahkah
Tapi penyamun ni beli jam takde pulak dia nak melalak. Beli pakai kat tangan je. Kahkahkahkah.
Betulke islam potong tangan yg mecuri. Cmna nak pakai jam. Kahkah woiii woii.

BEKAS Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak memberitahu Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur, bahawa tujuan beliau membeli jam tangan mewah untuk isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor adalah untuk memujuknya berikutan terpaksa memendekkan percutian keluarga mereka di Honolulu, Hawaii.

Beliau berkata demikian ketika menjawab soalan peguam Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah berhubung tindakannya membeli jam tangan AS130,625 (RM466,330.11) di butik Chanel menggunakan kad kredit miliknya.

Menurutnya, setiap tahun beliau mempunyai cuti tahunan sebanyak sepuluh hari dan memilih ke Hawaii bersama keluarga pada 2014.