Jumaat, 26 Februari 2021

BIARKAN MUSUH BERGADUH

 



MUSUH BERGADUH

BAIK UNTUK KITA

bima sakti commented on

 "ABAH COW"

Hari Hari Puad Zakarzi ni menyalak Pado tsmy ...dah muak nak muntah den tengok muko Puad banggang tuh... Tak do kojo lain ko nak buek sial oiii... Hari Hari Kau menyalak, tsmy tak layan doo.. Kau ponjilat togar Puad, jilat Kau Tu tombuih ke lubang jamban najib... Terjolir lidah Kau menyalak pun tak guno ..

2 ulasan:

Awanama berkata...

Sejarah tetap sejarah.ado pulak orang ameno pertikaikan sejarah macam atok nenek dia dulu dapat pingat gagah berani pertahankan kepentingan british sebelum merdeka dan kedaulatan negara malaysia lepas merdeka.Janganlah malukan orang politik, cukuplah memperjuangkan kebajikan rakyat jangan sekali-kali tunggang bangsa dan agama macam orang bodoh melantun-lantun tidak bertepian.

Arymanchino berkata...

Puad lidah kontot.Dio xblh jilat tp dio kaki sodut.Siang mlm dia menyalak Malikul tp Malikul cordik buek xtahu,tibo2 terus saman.Puad terkojut berok terus ajak bahas.Siapo lah yg nak dongar haramjadah Puad ni cakap..