Jumaat, 12 Februari 2021

KETUM GANJA AKAN DSAMBUNG



KESAH AKAN

DISAMBUNG

Yeop sepet commented on

 "KETUM DAN GANJA -

TUMBUHAN ASLI TANAH MELAYU"

Caya la TT dah lama gua tggu lu bukak ceta nie. Gua nak share ngan pembaca TT,2019 gua ada involve projek smart farming dgn north corridor investment authority (NCIA). nCIA nie bwh JPM chairman Masa tu PM atok la.ada satu prujek Gua dimintak dek NCIA utk dptkan benih ganja,Gua Masa mula2 dengar drp mulut pegawai NCIA 'benih hemp' rasa mcm mimpi.ya betoi NCIA nak buat ladang hemp di kedah, initatif pjbt PM,atok sndri.



 Hujung tahun tu,mesyuarat ADUN kedah luluskan tanah 100ha utk pilot projek hemp di wang kelian border ngan siam.dijadual Pula atok sndri akan bwk usul di parlimen gubal akta utk cannabis dan ketum bulan 3 2020. kalau bukan kerana langkah sheraton,aku ari nie dah bule mintak permit tanam ganja utk komersial. 



Aku paling pelik budak PPBM,depa tau ceta nie,siap ada mantan calon MP bagan serai drp sayap ARMADA kantoi pokok ganja dlm Rumah jadi tokan,tp psl apa hangpa sokong malikul sembab.padan muka kena tangkap,kalu hangpa sokong atok dulu skg nie rilek je isap balut kat kebun ganja sendiri. Haha padan muka ARMADA betoi bunch of fakin idiot.

1 ulasan:

zahimi berkata...

lu mabuk ketum ke bro?
semua projek corridor-corridor ni zaman PM paklah aka PM kuat tido.
bila masa atok buat projek corridor?