Isnin, 24 Mei 2021

PERSOALAN NYA APA YANG ZIONIS KLIM

 



PERSOALAN 

IALAH ZIONIS KLIM

HANYA  

AGAMA YAHUDI

SAJA YANG BETUL

AGAMA LAIN SESAT

AMIN 

UMAH YAHUDI 

PILIHAN TUHAN

KHALAS

Unknown commented on

 "PEMIKIR YAHUDI"

Tak kira lah hang agama apa, hang bangsa apa ? Tapi hang manusia kah ? Hang ada jiwa perasaan kah ? Kalau semua tiada baik hang jadi zombie mayat hidup, kalau semua otak letak pada kepala butuh, kah kah kah manusia dok mati hang dok sibuk pasal fahaman pasal ugama pasal adab istiadat sejarah kah kah kah pi mampooossss lah kaum sekelian kali

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sembang dengan atheis memang sampai dunia meleper pun tak jadi apa. Nasib dunia ni ada Islam ada Kristian ada Buddhist dan segala bagai. Kalau nk harap atheist ja pakai dok dalam hutan kongkek hari2, kawan ngn binatang Dan pokok kahkahkah

zaharuddin ahmad berkata...

Samalah ngan 'yahudi' malaysia....Segala benda yg dilakukan.. diluahkan sebagai 'dilakukan untuk rakyat'.'untuk semua bangsa' tapi hakikatnya ia sesuai diungkap sebagai..'dilakukan untuk aku dan orang-orang disekekiling aku'.. kalau rakyat masih nak percaya..terpulanglah..bagi aku..aku dah bosan..ngan tipu helah dia orang nak lingkupkan negara..silakan lingkupkan lah.. Aku harap dapat hidup lama sikit nak lihat …. bila nak beli kasut kena bawa duit satu guni untuk beli satu pasang.. yang peliknya bila ditegur...cepat-cepat dijawab.'DENGKI KE..??'