Khamis, 19 Ogos 2021

MADEY BUKA CERIAT ANWAR

 

 KERANA GOPOH

KERANA 

TAK SABAR

KHALAS




Tanpa saya, Anwar bukan siapa pun, kata Dr M

Dr Mahathir Mohamad berkata Anwar Ibrahim terhutang budi kepadanya kerana naik dalam politik, menolak kecaman berterusan penyokong pemimpin PKR itu beliau menjadi halangan kepada usaha Pakatan Harapan (PH) untuk kembali berkuasa.

Bekas perdana menteri itu berkata, Anwar yang tidak mahu menerimanya selepas kerajaan PH tumbang tahun lepas.

“Saya tak tolak dia. Sebenarnya, Anwar jadi Anwar kerana saya. Kalau tak ada saya, Anwar bukan siapa pun. Saya yang bawa naik dia sampai jadi timbalan perdana menteri,” kata Mahathir dalam wawancara bersama Bernama malam tadi, merujuk kepada tahun 1990-an ketika menjadi perdana menteri selama 22 tahun.

“Tak ada masalah bagi saya bekerjasama dengan dia. Tapi yang jadi masalah, dia tak nak bekerjasama dengan saya. Lepas tu, dia bagitau, ‘Dr Mahathir ni, dia tak suka kepada saya, tak mahu bekerjasama dengan saya. Sebab itulah kami berpecah’. Jadi sayalah salah.”


 MASA DAH TIBA

PH MENILAI DIRI

AMIN

MAT SABU

GUANG ENG

DAN PEMIMPIN PKR

LIHAT KEMBALI

PERNAN 

ANWAR IBRAHIM

DALAM SEMUA

KRISIS INI

KHALAS



3 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Abam terajui Fenomena Kepala Air ..kihkihkih ..kepala air tu apa ..kahkahkah ..

Tanpa Nama berkata...

mudim ajak JV tak nak .. sudahnya ...

Tanpa Nama berkata...

mudim ajak jv tak nak.. pastu buat tawaran masuk kabinet sapa sokong nuar..

apa beza d3ngan tawaran mudin.. ?

satu lanun satu kartel.. poi mampus la koorang .. tengkorak hidup betul.. kah kah kah.