Isnin, 4 April 2022

SELAMAT BERBUKA



SELAMAT BERBUKA

SENIN  4/4/2022
KITA  MASUK KE HARI
KE 2 
BERPUASA

GUA TAKDA
APA SPESIAL
GUA BERBUKA DENGAN BUAH

MANGGA WATER LILY GUA
MASIH BANYAK
DAH RANUM
GUA JUAG ADA BUAH TAMAR
GUA BARU BUKA
SEKOTAK  TAMAR KERING
GUA BELI DI CHOW KIT

MAKAN MALAM
GUA NAK MASAK
SAIAKAP ASAM PEDAS
GUA DAH LEMBUTKAN
DAH GUA KELUARKAN
 DARI FREEZER
GUA BELI KHAMIS DULU

LALU GUA TERINGAT
PUASA PUASA 
TAHUN TAHU YANG LEPAS LEPAS
KENANGAN MENGUSIK JIWA
NANTI GUA CERITA
AMIN

SELAMAT
 BEBUKA PUASA

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Berjayakah Rafizi menangkis Bossku setelah semua pemimpin utama setiap parti politik melingkup di tangan Bossku..

Peergh makin meriah, makin kuat semangat memfitnah jijik, mengadu domba, membatu api dan memburukkan imej lawan mereka iaitu jenama 'Bossku'.

Harapkam Boboi lawan Bossku awal awal dah melingkup nasib baik ada Tun yang tercungap cungap repair bateri ke IJN melawan Bossku.

Harap Azmin Ali lawan Bossku belum masuk gelangang dah melingkup makan tanah.. Azmin kalau berdebat semua point dan fakta jadi 'blur'

Rafizi akan menangkis segala hujah dan formula songsang Najib Razak yang sejak hilang kuasa ini telah memposisikan dirinya sebagai pemimpin serba hebat knowladge.

Bossku ambil berat semua perkara, sedar tak sedar, melalui beberapa tindakannya menjawab hantaran media sosial bekas Perdana Menteri itu, rakyat Malaysia seolah-olah berjaya dibangunkan daripada tidur yang lena dari mimpi fitnah jijik yg dilemparkan ke atas Bossku.

Bila pH berkuasa semua formula Rafizi ke longkang. Untuk jadi femes dan popular walaun dan mahacai mengaitkan dengan Bossku. Maka Rafizi cipta formula popular

'Formula Popular = Fitnah Najib Tun Razak'

Momokan Bossku@Najib seumpama “Perdana Menteri FB” oleh mahacai Tun, walaun Anwar dan DAP lansung tak terkesan oleh rakyat.

Hampir semua hantarannya tidak ada sesiapa yang menyanggah dengan fakta , data statistik dan logik yang boleh masuk ke kepala dan hati rakyat. Semua fitnah jijik dan persesi busuk..!!

Akhirnya Bossku berjaya meraih populariti, termasuk berdamping mengambil langkah populis pragmatik dan affirmatif berdamping rapat hingga di gilai oleh mat-mat motor.

Golongan marhean dan kaum Cina mula mendekati Bossku. Semasa beliau Perdana Menteri dulu, tidak pula golongan itu rajin santuni Bossku sebab sebab fitnah jijik Tun Mahathir dan konco konco nya.

PRN Sarawak di ikuti PRN Melaka Lahabau 2/3 majority BN sapu bersih terakhir PRN Bangsa Johor 42 - 0 semua hilang deposit.

Elok rakyat cipta Formula untuk Atok kasi melingkup seperti dibawah

Lingkupkan Boboi = Melingkup Tun dan Legasi Kerala'

Semua parti politik boleh mencuba formula Tun di atas tu.

Baru tadi Anwar Aljubori menyahut cabaran dari Bossku... 2 vs 1 ermmm it still not enough.. I think bring Tun together it s much better. Baru ada fight Bossku..!

Semua Low Class...!!

ahakss..!!

KHALAS

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah.. selamat berbuka tuan tt... Semoga bergumbira... Klu tak nak bosan layan buka sorang²... Singgah la kat masjid.. tp gua tak tahu lu punya surau atau masjid ade buat berbuka puasa, tp masjid gua ade...