Sabtu, 3 September 2022

SEDIKAN ALASAN TELO PUNYU


FALSAFAH

ORANG KALAH

AMIN

PAS DULU KALAH

TAPI MENANG

DI MATA ALLAH

KAH KAH KAH

NANTI PH KALAH

TAPI KALAH DENGAN

PRINSIP

KAH KAH KAH

INI ALASAN 

ORANG KALAH 

UNTUK

 SEDAPKAN HATI 

KAH KAH KAH

ATAU SLONGAN

 PRU16 KITA MENANG

KAH KAH KAH

SAYANG PERINSIP

TAK DAPAT 

BELI GAAM

KAH KAH KAH

AMIN

Unknown commented on 

"FALSAFAH ORANG KALAH"

Sekarang 2022 tt. Bukan lagi zaman surat kabar. Zaman sekarang Semua pantas.Aku sokong rafizi. Biar kalah dari jadi pak turut atuk. Potensi untuk menang next one lebih tinggi tanpa atuk. Apa sala
hnya kalah janji pas pru ni atuk, muhyidin, dan even mukhriz karier jahanam teruih. Nampaknya yg nk sedapkan hati sendiri skrang ni kau. Kehkehkeh. Opss lupa, xleh kondem kau sgt, bukan kau nk siarkan pun. Kahkahkah

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Najib hero fb....Twitter teruk kena....isham rais hero blog, komen pun pilih2....kalau dekat fb lauk dah...so korang xpayahlah komen yang dia xsuka ye...ada saja putarnya nanti...chow

Tanpa Nama berkata...

Gua tak kisah kalu komen gua lu tak siarkan sbb lu punya belog lu punya sukalah. Yg gua suka lu baca gua punya komen itu saje.

politikgilababi berkata...

TT ni kepala otak dia dah jadi orang putih. Orng putih ni dia cool, sbb dia hormat apa juga pendapat dari hang. Hang ada hak utk kondem dia...