Ahad, 19 Mac 2023

KRIS BENG COCK



KRIS BANG COCK

KAH KAH KAH

KHALAS

Unknown commented on 
"SANUSI KATA ANWAR 
TAK BERMORAL"

Ingat...!! Ini Kris bukan sebarang Kris ..membujur lalu melintang Cina Doll saya sondol semua.

Kamu cuba rampas (kerajaan) silakan…. Tetapi, kami (ahli PKR) siap dengan keris, membujur lalu, melintang patah,” kata PMX.

Ini gelanggang saya, sebagai presiden PKR, empat bulan saya bersabar. Saya bicara cara teratur sebagai perdana menteri.

“Hari ini saya bicara sebagai presiden PKR, sebuah gerakan reformasi. Mahu ugut kita dengan perhimpunan, ugut bahawa kita takut bertindak kepada orang rasuah.

“Saya tak makan ugutan itu. Ada kuasa kita laksanakan. Walaupun tidak menamakan mana-mana pemimpin pembangkang, Anwar dipercayai merujuk kepada gabungan parti Perikatan Nasional (PN) yang menjadi kerajaan sebelum ini.

Kita siap dengan keris, membujur lalu, melintang patah,” kata Brother Anwar Bin Ibrahim.

Kris bangkok Cinadoll bawak sekali ka..!?

Tiada ulasan: