Sabtu, 4 Mac 2023

SANUSI PERLU JAWAB - TUNGGU 20 MAC



MB Kedah diarah fail pernyataan pembelaan kes saman Anwar

KUALA LUMPUR: Mahkamah Tinggi Alor Setar hari ini mengarahkan Menteri Besar Kedah,  Muhammad Sanusi Md Nor, memfailkan pernyataan pembelaan dalam saman fitnah yang difailkan Perdana Menteri,  Anwar Ibrahim, selewat-lewatnya 13 Februari ini.

Saman itu berhubung ucapan berbaur fitnah dalam satu kempen ceramah 'Jelajah PN Best Tambun' yang didakwa mengaitkan Pengerusi Pakatan Harapan itu dengan perlakuan tidak bermoral.

Peguam  S N Nair yang mewakili Anwar berkata, mahkamah juga mengarahkan anak guamnya, memfailkan jawapan kepada pernyataan pembelaan selewat-lewatnya 13 Mac.

"Pengurusan kes selanjutnya ditetapkan pada 20 Mac ini," katanya kepada Bernama selepas pengurusan kes di hadapan Penolong Kanan Pendaftar V K Neethiya Nair secara dalam talian hari ini.


JENG JENG JENG

SANUSI KATA

ANWAR TAK

BERMORAL

KAH KAH KAH

KITA DENGAR

APA BUKTI SANUSI

AMIN 

KHALAS

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau orang Melayu asal usul original dari tanah Melayu baik baik belaka, tapi melayu celup Kerala, india Arab Indonesia tidak sama macam orang asal, kalau lihat Mahathir anak Mohammad lah sebagai contoh hasad dengki dia, muslihat dia, kejahatan dia, lidah bercabang ular biawak dia pasti orang asal tanah Melayu tidak begitu, niat pecah belah orang lain, cakap buruk orang lain, curi tipu merompak semua sifat orang celup macam Mahathir Mohammad yang tidak mahu mengaku bapa Datuk dia datang Dari Kerala takut orang Melayu rejected dia Adi mereka jadi lebih Melayu dari Melayu asal, lebih islamik dari tok Arab untuk apa? Curi rompak sapu anak anak dia semua billion kaya, harta curi negara tapi orang Melayu asal yang baik ini semua masih cium tangan dia, walau jahat mana pun orang Melayu asal tidak jahat macam dia kah kah kah betul tak TT? Kah kah kah