Selasa, 25 April 2023

PROJEK JATUHKAN KERAJAAN



Mengarut, MCA tidak tahu rancangan tumbangkan kerajaan – Ka Siong



KUALA LUMPUR – MCA menyifatkan laporan sebuah portal kononnya terdapat beberapa Ahli Parlimen (BN) akan berpaling tadah kepada pembangkang untuk menumbangkan Kerajaan Perpaduan sebagai mengarut.

Presiden MCA,  Wee Ka Siong berkata, tuduhan yang dilemparkan oleh laporan itu adalah tidak berasas dan beliau bertegas MCA tidak akan terlibat.

WOIT

PROJEK NAK

TUMBANGKAN

KERAJAAN MASIH

BERJALAN

KAH KAH KAH

HANYA MUNKEE

INI TIDAK TAHU

AMIN

SEBENARNYA 

BUAT BUAT

TAK TAHU

KAH KAH KAH

NAK TAHU

BUAT APA

CUKONG AKAN

TUKAR SELERO

KAH KAH KAH

AMIN

3 ulasan:

abuqassim berkata...

Boto tu... Buek la cmno... Gps dh kono boli dek nuar... Hihihi.. 😁🙏✌

NazriO berkata...

Yang sebenar2nya MALAYSIA MADANI ni ciptaan Tong madey kuti bukan ciptaan Anwar ibrahim... Soheh Lagi jeLas ber-daLiL... Bang Nong teLah ciduK idea Tong madey Kuti untuK peroLehi nama besar... ini suatu yg amat2 pundeK teLah d Laku-kan anwar daLam abad ini... Sudah pasti bang Nong Akan seLiweng makna Malaysia MADANI menurut serakaH nafsu-nya yg buas... Akibatnya nanti tugas2 Tong madey tak Akan seLesai2 aminnn...!!!
pondar moneK Kuti cunni pundeK. pundeK duLu kini biLa2

Tanpa Nama berkata...

Cukong cukong ini buat duit sekian lama sejak Merdeka lagi, ada harta ada tanah ada aset ada kereta semua ada atas nama parti atas nama proksi atas nama yayasan atas nama rumah sejahtera, ini cara orang politik seludup sembunyi duit curi, atas nama perniagaan atas nama orang lain kah kah kah semua dah tahu, yayasan akal budi kah yayasan Mahathir kah semua sama, semua guna kah kah cukong lagi bijak, semua labur dalam bangunan aset tetap kah kah bijak sekali, kah kah siapa jadi ketua parti ada kunci bank parti kah kah kah cukong buat bodoh bila nak jadi bijak kah kah kah berlakon macam suci murni selama ini kah kah sama saja woit tak percaya manusia bertaraf politikus amin