Sabtu, 29 Julai 2023

MANGSA MAHARAJA BANGUN MELAWAN

Calon DAP kerusi Perai ditentang bekas ahli parti dalam pertembungan 4 penjuru

BUKIT MERTAJAM – Calon Pakatan Harapan (PH) untuk kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Perai,  S.Sundarajoo berdepan saingan empat penjuru pada Pilihan Raya Negeri (PRN) Pulau Pinang, 12 Ogos.

Ahli perniagaan dari DAP iberusia 61 tahun tu akan berhadapan bekas ahli parti tersebut, David Marshall yang menggunakan tiket bebas, calon Perikatan Nasional (PN), Sivasuntaram Rajalinggam dan Viknesvary Harikrishnan dari Parti Ikatan Demokratik Malaysia (Muda).


David muncul di pusat penamaan calon dengan berpakaian tradisional Jippa dan Dhoti manakala Vikneswary berpakaian sari hijau.

DAP memilih Sundarajoo sebagai calon muka baharu di DUN Perai bagi menggantikan penyandangnya selama tiga penggal, PRamasamy yang merupakan Timbalan Ketua Menteri Kedua Pulau Pinang.

Sundarajoo, keputusan untuk menceburi dunia politik adalah mendekati dan menangani isu rakyat.

“Saya memang anak jati Pulau Pinang dan berkecimpung dalam bidang perniagaan lebih 15 tahun dan bukan muka asing untuk masyarakat di Pulau Pinang,” katanya selepas penamaan calon di Sekolah Vokasional Seberang Perai, di sini, hari ini.

Menurut Sundarajjo, beliau yakin mampu menawarkan perkhidmatan terbaik jika terpilih mewakili masyarakat setempat untuk lima tahun akan datang. –

MANGSA 

MAHARAJA

 BANGUN

MELAWAN

KAH KAH KAH

AMIN

RAMASAMY MANA

HILANG 

KAH KAH KAH

PAKAI PROKSI

LAWAN

MAHARAJA 

KAH KAH KAH

KHALAS

Tiada ulasan: