Jumaat, 14 Jun 2013

TUKAR TIUB TEPAT PEMECAH BERITA



RAKYAT MENUNGGU
SEORANG GHURKHA
 KOMENTAR TUKAR TIUB
berita geng 24
yang dilaporkan oleh tukar tiub
sehari dahulu kini berita saheh

tukar tiub
tidak melapor fitnah
tukar tiun tidak membuat tohmah

tukar tiub berani langgar laporan jelas


Khabar Angin Ku Li Cuba Rayu Sokongan Pemimpin Sabah, Sarawak Untuk Cabar Najib Tersebar
Sumber berkata, Tengku Razaleigh atau lebih dikenali sebagai Ku Li telah bertemu dengan beberapa Ahli Parlimen Barisan Nasional (BN) dari Sabah dan Sarawak untuk menerokai sebarang kemungkinan.
Beliau telah bertemu dengan 17 Ahli Parlimen, orang dalam dengan pengetahuan kepada isu tersebut, menurut sumber.

dari arkib tukat tiub

TUKAR TIUB 
MEMECAH BERITA 
 GENG 24 MULA BERKUMPUL
malam tadi seramai 24 orang ahli parlimen telah berkumpul
mereka  kini ndikenali sebagai geng 24
geng 24 ini telah berkumpul 
untuk membuat pertemuan dengan ku li
mereka membincangkan teknik dan cara
terbaik untuk menerajang najib 

pada awalnya geng 24 ini
telah berkumpul di seri pacific
kini mereka telah berpindah kesebuah hotel
yang satu malaysia  tahu
bahawa ini ialah  hotel pembangkang

pada malam tadi
seorang menteri dilihat bersama geng 24 ini

juga diberitakan  ada 2 orang menteri besar
telah turut sama berbaiah dengan geng 24 ini 

beberapa orang peguam kelihatan
turut sama di hotel ini
untuk memberi pandangan
dari segi perlembagaan

---------

9 ulasan:

Awanama berkata...

bagus la ku li jatuhkan najib.

PR kena sokong la. lpas tu demand la bersihkan SPR n pilihanraya, lesen tv n akbar kpd semua(tiada sekatan utk miliki siaran tv sendiri), bersihkan polis n hakim n peguam negara. last skali petisyn pilihanraya kena adil.

jika PR menang petisyen anwar boleh jd PM.

jika PR kalah petisyen sekurang2nya sistem pentadbiran dah dibersihkan.

mungkin PRU14 PR boleh menang pulak.

kalau nak harap najib, hmmm sampai kiamat sistem ni tak adil.

ku li pernah jugak jd pembangkang, mesti la die tau sistem ini tak adil.

Awanama berkata...

Aku tengok Gurkha ni lagi teruk daripada Anwar. Senang-senang nak potong tang korner.

DIDI KOTA BELUD berkata...

Hehheee....APABILA ENGKAU MEMAKSA RAKYAT DIAM.....KAMI SIAPKAN UNTUKMU PERLAWANAN.........APABILA ENGKAU MEMAKSA RAKYAT AKUR....SIAP SEDIALAH KAMU UNTUK TERSUNGKUR.......siapa buat logo ni....kalau aku jumpa guru besar budak ni...aku cium tangan dan pipi dia tanda terima kasih kerana melahirkan pelajar yang buat logo ni.....salute.

Awanama berkata...

aku ghase tak dan kuli nak buka langkah dah kene sepak dari umno daaaaa

Awanama berkata...

eh hotel pembangkang ni hotel apo tt?

Awanama berkata...

Aku rasa tak panjang hayat politik ku li ni. Sikit hari lagi kena terajang kuar umeno punya laaa

Awanama berkata...

KU LI menang, Kelantan dapat ROYALTI??

kah kah kah

Awanama berkata...

Nak tanya Bro.Isam,dalam senarai nama Geng 24 tu ada tak nama Hadi Awang dan Harun Din?Ulamak yang berdua dari PAS ni berminat sangat Ku Li jadi PM?

Awanama berkata...

semalam najib tegesa-gesa berlari pegi sarawak... konon meninjau cara nak memajukan rakyat pedalaman sarawak... jalan daa... ada benarnya berita geng 24 ni