Jumaat, 14 Jun 2013

ANAK LELAKI ISKANDAR KUTTY MENGARUT LAGI










ROYALTI
MENGGERAK  DEMO
DI KELANTAN
Mahathir: K'jaan jangan lagi beri muka pada pembangkang

 Mahathir Mohamad menyarankan kerajaan supaya tidak lagi berlembut dan memberi muka kepada pembangkang yang menurutnya berterusan memperlekeh sistem demokrasi negara.
  
"Kita perlu keras sikit jangan bagi muka sangatlah," katanya.
  
Beliau berkata sikap pembangkang yang pada mulanya bersungguh-sungguh mahu mengiktiraf pilihan rakyat bertukar sekelip mata apabila mereka gagal memperoleh sokongan majoriti rakyat dalam Pilihan Raya Umum ke-13 lepas.



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... NAK KERAS MACAM MANA?.... kah kah kah..

kah kah kah... KERAJAAN INI TAK ADA SOKONGAN RAKYAT..... kah kah kah..

kah kah kah./..DAPAT UNDI DIO BAWAH 50%.... kah kah kah..

kah kah kah...UNDI PUN DAPAT CARA TIPU.... klah kah kah...
'
kah kah kah...KALAU TAK TIPU... PAKATAN RAKYAT MENANG.... kah kah kah..

woit.... SEDAR LAAA DIRI... kah kah kah

NOTA:
tak cfaya tanya ku li
kalau tak cayav lagi 
tanya  shahidan kassim
kah kah kah


---------



8 ulasan:

Awanama berkata...

Orang tua ni paling berkuasa di Malaysia dan doniya. Bilalah nak menemui Tuhan. Barulah dia tahu Tuhan ker dia yang lebih berkuasa.

Awanama berkata...

si cailako tua pandi kutti semakin gilo

DIDI KOTA BELUD berkata...

Memang menyumpah tu tak elok....tapi kerana ini mendeliar punya pasal ....jom kita reramai sumpah dio ni supaya buta dan pekak sekarang....takleh dio ni.....sian najib...asik kena picit je telur najib oleh dio ni....mari kita selamatkan telur najib reramai.....biarkan telur najib dapat berkembang dengan sihat....mahathir mendeliar......pukimak lah kau........jangan kacau telur najib....pi amput bini muda ko tu...suruh dia hisap telur ko deeptroat.......hahhahahaha...pui...mcm sial.

Awanama berkata...

Isham aku dah mula rasa yang apa kau cakap tu betul kita kena tangkap hantu raya ni, org ramai dah naik meluat tengok dia.Sekali dia bukak mulut dia ingat nak bodohkan org melayu tp dia silap org dah lama tggglkan zaman takut skrg org dah bersedia hantar gerombolan ke neraka kah kah kah

ibid67 berkata...

moga mayat kutti ni tak d trima bumi / tanah
agar menjadi pengajaran kpd smua rkyt m'sia

Awanama berkata...

Mamak kutty takut sebenarnya bro.....
Mat Monggol lagilah..telor dah hilang...
The blu unifirm thugs pun takut juga..Kan ramai yang selamat dalam perlindunagn mereka kat lokap...kah kah kah.Mereka tau rakyat dah stim kepala 100%...Kalau ikut apa TOOn mamak cakap..Mesti ada diantara mereka balalik rumah dalam keranda bro.....
Bersih 3 cuma demo je....

Awanama berkata...

"woit... NAK KERAS MACAM MANA?.... kah kah kah..."

entahlah, mamakhateer ni dah nyanyuk cepat lupa dah ni, kalau tak takkan dia tak tau hakikat jelas yang sekarang ni haji najib tu tetiap hari kena ngadap laki dia kak imah yg gedempol obis tu, semenjak tun tuya datang malaysia haji najib dah kena tambat dgn kak imah supaya takde peluang menggatal dgn china doll mahupun minah hitam lagi, haji najib dah diberi amaran keras kalau buat lagi dia jugak akan dic4!
jadi, haji najib hari2 dapat amaran keras, bukannya hari2 dapat keras! ngadap laki dia tu dah tak mampu buat haji najib keras la, mamak nyanyuk oi!

-average joe-
klakka-la.blogspot

Awanama berkata...

Woi parpu kutty pukimak...pasai hang la malaysia ni jadi macam ni....bila la hang nak mampuih...lagi lama ada lagi menyemak...jenih keturunan sial... tak dak harga diri tak dak jati diri....melayu konon...butuh pak hang melayu.....hang dengan anak hang dengan pak hang campoq tok wan hang sama saja....semua pukimak menipu orang....hang ingat parpu....hang mampuih saja hari ni....esok oghang beratoq nak kencing ataih kubor hang....pukimak sial punya parpu kutty...eh cepat la sikit pi mampuih...bosan der