Selasa, 3 Disember 2013

RAKYAT KENA KENCING





RAKYAT KENA TIPU
malaysia ini pelik, yang tak popular dapat jadi menteri, yang popular tak dapat pulak, anwar ibrahim mahu turun harga minyak, turun harga letrik, turun tol, turun harga gula, orang malaysia tak mahu, dapat brim dan broom terus sokong, jadi pelik juga kan ? 

mereka lagi selesa dapat brim dan broom, dapat beras, dapat minyak masak, dapat duit terus jual hak mengundi dengan bijak, selagi mentaliti sebegini ada selagi itulah mereka akan berkuasa, nak kata bodoh, nanti marah pulak, tetapi golongan ini boleh dikategorikan amat bodoh dan binggung kah kah kah... 

teruskan jib agar rakyat akan melihat anda sebagai wacana pm yang unggul, dahlah tak popular, makin menjadi jadi karenah sebab jib dapat semua free, golongan freeloader ini tak peduli susah orang, asyik menipu siang hari kah kah kah, apapun rakyat terpaksa akur kepada KUASA golongan ini, kaum pemodal terus mengguna politik ini untuk terus mengaut harta, syabas kepada kerajaan bn yang sentiasa prihatin kebajikan rakyat malaysia, tahniah on SUDAH DIBERI TAHU
Publish | Delete | Spam
Anonymous

on 12/3/13

-----------

4 ulasan:

Awanama berkata...

Ya...jom makan babi....lagi baik dari dengar si kazim tu berfuck wa.....mula mula tergezut.....masuk paper test market...aleh aleh kuar pas....hahahahhaha....banyak dah....etnik ustaz mcm ni semua mau DATUK maaaa....tak kiralah dari mulut siapa dia dapat....memalukan islam....ini kalau kek pulau ni...elok kasi lemas dulu ni.....selamat sikit resent makanan....kang bela kang....habis resent tak cukup setahun...elok kita ambil ustaz ustaz yang ada skill masuk penjara....ini...alamai..alamak....klaskinov angkay kat maejid ni...dio dulu langgar dinding ni.....ulamak ulamak...jadi pelacur lelaki lagi baiklah.....

Awanama berkata...

TT, pernah dengar, "alah bisa tegal biasa"?

inilah masanya parti politk yg baru menang PRU nak naikkan harga barang dan turunkan segala subsidi yg ada.

Kerajaan BN mmg dah tau, macai-macai 47% akan melompat-lompat melolong sebab
harga barang naik, tapi lama-kelamaan (selepas 3-4 tahun) macai-macai akan terasa biasa dengan harga barangan 'baru'.

Bila menjelang PRU14 nanti, macai-macai akan terus undi BN... dah sejarah akan berulang-ulang hinggalah harga sekilo garam jadi RM15/kilo :)

Awanama berkata...

UMNO boleh berkuasa selagi orang Melayu dikampong dan diFELDA terus bodoh dan boleh dibohongi.Keadaan akan berubah InsyaAllh.Politik guna orang bodoh dan bangang biasanya tak kekal dan tak boleh bertahan.Lambat-laung yg bodoh akan celek dan yg tua-tua bangang tu akan digantikan oleh jenerasi yg celek.Yg sudah lebih 50 tahun kena tindas dan kena tipu suatu hari bom akan meletup.

Awanama berkata...

Kita terpaksa menanggung derita dsebabkn masih ramai org melayu takutkn Cina DAP,takut hilang hak sedngkn yg merampas tanh melayu, menaikkn harga mnyak, letrik,cukai adelh kjaan Melayu UMNO...yg trus kaya & boros tetap Rosmah n kuncu2 nye sedngkn kita rakyat marhaen ikat perut. Tapi ramai melayu masih nk pilih pemimpin UMNO sbb takut wpun telh terbukti d ng2 pulau pinang & selangor krn pengurusan yg cekap tiada hutang dan tiada defisit:rakyat menikmati pengankutn percuma, air percuma....tkde plak org melayu d ng2 ni hilang tempat tinggl, d rampas tnh, hilng tempt berniaga...wpun ketua mntri Cina. Tiba mass nye kita bersatu nyahkn aje pemimpin umno yg sombong zalim lgi memualjn ini serta pyak kapitalis kroni celaka ni!