Selasa, 3 Disember 2013

YANG BODOH AKAN SETIA





KOMENTAR TUKAR TIUB
dizaman madey yang dipilih
mereka yang banyak masalah
megat dengan kes bunuh
rahim dengan kes rogol budak sekolah
ini untuk mendapat kesetiaan

zaman najib yang dipilih
mereka yang bodoh
hasan malek bodoh
wutaya bodoh
shahrizat bodoh
yang bodoh akan setia


SIAPA AJEN CIA
DALAM PEJABAT 
PEGUAM NEGARA?
mengapa tak jawab?


Diam bukan pilihan bagi Peguam Negara

ANALISIS BERITA OLEH THE MALAYSIAN INSIDER
Peguam Negara T Abdul Gani Patail (gambar) bertemu wartawan semalam untuk bercakap tentang dua isu – kes...

Peguam Negara Abdul Gani Patail (gambar) bertemu wartawan semalam untuk bercakap tentang dua isu – kes rogol membabitkan pasangan suami-isteri remaja dan keputusan Pejabat Peguam Negara untuk tidak membuat rayuan dalam kes penipuan  Ling Liong Sik.
Tetapi Peguam Negara itu langsung tidak bercakap mengenai isu paling besar – dakwaan rasuah terbesar terhadapnya oleh bekas pegawai penyiasat polis,  Mat Zain Ibrahim.
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...MALAON INI TERDESAK... kah kah kah..

kah kah kah... DALAM DUNIA INI....kah kah kah..

kah kah..PEGUAM NEGARA DIPILIH DARI YANG PALING BIJAK...kah kah.

kah kah kah..DI MALAYSIA... MALAON  TERBODOH DILANTIK...kah kah kah..

kah kah kah..TERCOROT DALAM KELAS DI UM...kah kah kah..

kah kah kah..KENAPA JADI MACAM INI?....kah kah kah..

kah kah kah..HANYA YANG BODOH SEDIA JADI BARUA... kah kah kah

NOTA
kes rogol sengaja dibuka
untuk alih pandangan
kalau bijak dari awal dulu
laporan polis dah ada tentang kes rogol ini
ngapa sekarang?
kah kah kah


-----------


4 ulasan:

Awanama berkata...

Allah SWT sedang menurun bala kepada seluruh rakyat Malaysia kerana menolak hudud...hukum yg Allah SWT turunkan kepada manusia. Cara kita menolak hudud ialah dengan terus menerus memilih umno haramjadah yg jelas, terang lagi bersuluh penuh dng maksiat, kezaliman dan berdolak dalih mengenai hudud. Maka terimalah semua sekali akan bala ini...samada yg beriman, munafik atau kafir!! Orang melayu umno haramjadah masih tak nampak akan bala ini kerana hati sudah hitam dan keras!!!

Awanama berkata...

Bukan apor.....dah mcm tu game dio.....bagi lagi 4 tahun.....baru busuk dia tak tertutup....mcm mana PR nak menang.....puak ni kalau kalah angkat senjata berdarah je keje mereka ni.....so...cari jalan mcm nak lemahkan puqk bersenjata mereka dulu...ART OF WAR.......biar tiang yang mereka sedang tahan itu jatuh mereput sendiri.so anai anai kena banyak...tak lut racun...tak lut api.....attack dari bawah.

Awanama berkata...

Pas luluskan resolusi demo tppa/gst. apa hal dengan Pas tidak mau luluskan resolusi demo tuntut hudud dilaksanakan.

ini semua salah Pas. dia mengaku dia parti Islam tetapi dia tidak pun susun tindakan untuk laksanakan hudud.

ini semua salah Pas.

Awanama berkata...

Ini salah ibu mengandung.kalau ibu tak mengandungkan malaun..takde malaon kat malaysia ni.

ini semua salah ibu