Selasa, 3 Disember 2013

UNTUK PENYOKONG GEROMBOLAN






KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... PADAN MUKA.... kah kah kah..

kah kah kah..DAPAT BRIM... DAPAT BROOM... kah kah kah..

kah kah kah..SEKARANG  DAPAT TAIK.... kah kah kah

-----------

8 ulasan:

Awanama berkata...

Ini yang barisan nasional tidak tahu...tidak belajar dan tidak memahami....kita masih untung lagi...kita masih selesa lagi....gst...tarif naik...minyak naik...apa barang...semua boley bayarlah....semua boley settle lah......kita usaha yang pelik pelik lah...jadi pembunuh upahan ke...jadi peragut ke...jadi penyamun ke....paling siok...kalau jiran tinggal kunci kek kita.....apa oagi..sapu.....hidup dalqm perintah barisan nasional...perlu curang...culas...rasuah....jahat...bebal...tahu ranking dosa tu...harus kedekut...bijak menipu...jangan percaya...hatta anak sendiri pun kalau boleh rogol.....mak sendiri pun harus dirogol.....kenapa....KENAPA....!!!!....KERANA MALAISE SUDAH MATI......ANARKHY KITA ANGKAT......JOM.

Awanama berkata...

Apa yang PR kata semua jadi kenyataan.....apa yang BN bohong pun semua jadi kenyataan....yang tak menjadi kenyataan satu jer....USTAZ KAZIM KELUAR PAS KERANA FITANOH.....kakakaka...mcm pukimak punya ustaz....mudah mudahan puki omak ekou terbakar di neraka......

Awanama berkata...

http://feedly.com/k/IpVRkk bumbung di Ganu runtuh lagi

Awanama berkata...

kikikiki!!!! salah satu sebab letrik naik ialah : wardina menari la bamba.

http://anjungrakyat.blogspot.com/2013/12/wardina-menari-la-bamba.html

haji santai berkata...

Bodo pnya komen. M la kau tada omak

Awanama berkata...

selamat datang ke 1malaysia

Awanama berkata...

Terkadang aku nak gelak pun ada, nak marah rasa kesian pulak. Org2 PR ni kan bijak, kenapa nak risau bil2 ni naik. Kan PR katanya menang PRU13 dgn undi popular 53%. Apa maknanya ini???? Maknanya 53% PR ni mmg bodoh berlapis2 serta melantun2.. cakap berdegar2, nak bertindak pun tak reti.. BAHASA GUA, "BODOH MCM PELIR LEPAS PANCHUT JER".

Kalo dah PR kuat, apasal tak boikot saja bayar bil TNB tu, kalo tak bayar sebulan pun, cukup dah.. TNB jadi senget dah.. berani dan mampu ker derang nak potong letrik kat rumah berjuta2 yg kononnya menyokong PR? Boikot Yahudi kemain hebat.. tapi bodoh mcm telor anjing kurap tak reti nak boikot TNB dan lain2 badan kerajaan atau2 GLC..

Lu bayang gua yang bodo mcm pukimak ni pun boleh berpikir menggunakan konsep pukimak gua.. kalu lu extend boikot bil 2 bulan, poket TNB musti koyak punyer.. kalo berjuta2 rumah sambung boikot tak bayar.. TNB terus makin tunjuk hero, teruskan boikot bulan ketiga..

Dgn YAHUDI tunjuk berani boleh.. boikot sana sini.. tapi sekor Yahudi pun tak mati atau solat hajat jadi senak perut cirit birit.., malah x berani nak jentik telinga pun.. tu la cakap berdegar2..

Lu tgk Mesir, boikot bayar bil letrik dan pakat2 kempen jangan bayar bil... maka akan mulalah revolusi... ini nak ignite revolusi pun tak reti.. bodo mcm pelir lepas panchut jer.. cakap nak contohi che guavara apa ke bala la...islam sempurna cara hidupku.. tapi bodohnyer melantun2 berlapis2.. pi mai pi mai alip mim nun wau = SARKAS.. abang mat boleh jadi kepala.. kohkohkoh.. tak guna ada angat bronson.. tapi tak reti guna..lu nak tunggu harun din ignite boikot, sampai 8x kiamat pun, ini tak akan berlaku..

Awanama berkata...

kenapa mamat ni bodo sgt kalau popular pon bukan semua berani nak boikot bodo "HANG PUNYA KEBODOHAN JANGAN GELOJOH SANGAT NAK HABISKAN SIMPAN UTK KLETURUNAN KO SKET"