Selasa, 9 Disember 2014

MARI KITA TEKA






BERITA

 HANGAT

madey mahu najib berambus
madey kata ramai boleh ganti
madey kata najib takuit bini

SOALAN
siapa nak ganti najib?
tukar tiub minta pandangan
dari pembaca




INI GANTI 

NAJIB


kah kah kah
kah kah
kah

------------

10 ulasan:

Awanama berkata...

PALING SESUAI IBRAHIM BIN ALI BT KATAK... GIGI JONGANG... BISING KUAT KALAU HUJAN... MELAYU YANG SEMPURNA IALAH MELAYU YANG TAK BOLEH TUTUP MULUT
KAH KAH KAH


ATAU HASAN MALIKI... YG TERBAIK JENIS DEDAK... KURANG KOS MEMBELA KAH KAH KAH

obat pelangsing perut berkata...

selamat siang semua

Awanama berkata...

bagus calonkan TT jadi PM.kah..kah..kah..

Boleh sebarkan fahaman karl Marx.asalkan takde yang merasuah.Yang rasuah akan kena pancung.kah..kah..kah...tak perlu lagi pisau potong kapala menantu abah pil kuda.kah..kah..kah..

Cakap-cakap dari dulu sampai sekarang habuk pun tarak.cuma ada parang kontot macam lidah kontot kerismudin guieness stout.kah..kah..kah..

Awanama berkata...

Kah kah kah...badut sarkas ganti najib,kah kah kah...arka...kah kah kah...kulup ganti najib,kah kah kah,lantik dia jadi sultan...kah kah kah...Mlysia boleh,kah kah kah kah kah kah kah ka........putus urat kentuk aku,kah kah kah kah... ..kaha kah kah....

Awanama berkata...

Ale utohhhhhh....kah kah kah....jilake...kah kah kah...

Awanama berkata...

Orang orang Melayu rata rata bahalol , malas dan suka mentedarah free siang malam ikut gaya Queen England.

Ramai boleh jadi pemimpin baik , contoh nya Pak Gud di HQ PAS pun boleh jugak dengan pil pil keldai mentality nya.

Salam 1Bahalol

Awanama berkata...

6 ekor Bahlol ganti mat Mongolia?
Be serious lah.


Dia orang tu jadi supervisor lori sedut IWK , boleh lah.

DD KAYBEE berkata...

Mmmmmmmmmm....let seee......mungkin mukrizzz.....mmmmmmmm.......ok....selagi ada bulan bintang dilangit.perlu ada gerakan ....gerakan mengulingkan mukrizz dikedah...gila ko der....bapa dia keeeeling...ingat anak dia bukan keeeeeling.....nak keeeeling ni naik ke....gilo ko....baik kita doa supaya semua keturunan dio pupus kek muka bumi ni...sampai kiamat aku benci pukimak anak kutty ni....babi lagi sedap dipandang lah dari dio anak beranak ni...pukimak punya keturunan.....na na na ....puas ati aku kutuk ale utuh ukikmak ni ...sialllllll...

Awanama berkata...

Beginilah "LANGKAH KUTTY" selagi anak eeee tak naik selagi itu mulut berbau taik

Awanama berkata...

Baru saya faham beza langkah kajang dan langkah kutty.