Selasa, 9 Disember 2014

TAHNIAH !






PADAN MUKA
Padan muka. Sekarang memang gah rasa macam kemenangan, kita tengok lepas sebulan dua ni. Sampai bila dia boleh tahan disana. Masa akan menentukan. Aku hairan ada orang Islam yang membela Alvin. Pada hal dia keji Islam, Nabi Muhammad dan memperlekeh ajaran Islam. Ingat pesan ni, kita akan jadi Yahudi walau pun perkataan 'ya' sekali pun mengiakan kezalim yahudi. Sendiri mau ingatlah. on TAHNIAH PADA ALVIN DAN ALI
Anonymous
on 12/9/14
ORANG FELDA
Utk melayu totok dan org2 Felda, tarik passport ni bermaksud hilang tempat tinggal serta hilang tuhan dari kehidupan. Ini yg paling ditakuti penganut2 agama suci UMNO. Bermakna Ali dan Alvin tidak layak lagi tinggal atas mukabumi dan perlu cari tempat tinggal baru di mana2 planet selain bumi. Mmmm bermakna pencerahan minda melayu memerlukan 500 juta tahun cahaya lagi untuk keluar dari kegelapan. on TAHNIAH PADA ALVIN DAN ALI
Anonymous
on 12/9/14
BAHLOL
Ada beza melayu cina bijak dengan jutaan melayu bahalol. Ali & Albin sudah bukti kan. Rakyat bayar cukai bagi makan orang orang bahalol saja lah..,, on TAHNIAH PADA ALVIN DAN ALI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/9/14



--------------

3 ulasan:

dino.yp@gmail.com berkata...

fuck you too alvin.

DD KAYBEE berkata...

TAKAN MELAYU HILANG DIDUNIA.......turrrr...dah hilang dah tu....????!!!!!.....hahahahahahahaha.......kalau takan keeeeling hilang didunia...ya...betullll.....setiap ada kuasa kuasa...disitu keeeeling ni bertenggek nak nunggu ketuk kepala siapa siapa yang cerdik....agaknyaaa......negeri pasir dua butir tu berapa kilometer dari jalan besar.....hahhahahaha......semua kalah dengan anak keeeeling the movie.....sebab apa...keeeeling pegang pin number BNM......hahahahha....ko bukalah kalau ada telur....hahahhahahaha

Awanama berkata...

Melayu memang bahalol...

Bab ngentot sendiri buat , tapi bab isi perut sendiri suroh Eeeee dan Melayu bahslol buat kerja.

Kan bahalol tu.