Isnin, 4 Mei 2015

BILA NAK TANGKAP CINA TEMBAM






 KOMENTAR
' datang dari pemimpin umno sendiri'

maklumat ini penting
ini tanda bahawa najib telah sedia
ini tanda najib beri jalan
bagaimana nak tendang najib rosmah


CHINA TEMBAM

Bahagian mula retak

Syed Ali Ketua Umno Bahagian Cheras yang diketahui pernah ke hadapan dalam isu-isu sensitif yang menjadi keluh kesah rakyat, umpamanya meminta Ketua Wanita Umno  Shahrizat Abdul Jalil berhenti, nampaknya tidak lagi dapat  membendung perasaannya sendiri dalam isu 1MDB.

"Syed Ali mahu flamboyan billionair Low Taek Jho yang dikaitkan dengan 1MDB dipanggil segera untuk menghadapi  siasatan polis, Suruhanjaya Pencegah Rasuah Malaysia (SPRM) dan Jabatan Akauntan  Negara," katanya.

Sementara itu, Zainuddin Maidin bekas ketua pengarang akhbar Utusan Melayu itu turut mendedahkan Najib hanya akan berundur jika permintaan itu datangnya daripada pimpinan Umno sendiri.

Beliau berkata perkara itu disampaikan oleh seseorang yang pernah memegang  kuasa besar di negara ini melalui satu khidmat pesanan ringkas.

"Apa yang saya dengar, beliau tidak akan berundur melainkan Umno memintanya berundur," kata pemimpin itu kepada Zainuddin.

- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/ketua-umno-bahagian-mula-sedar-rakyat-tak-sokong-najib#sthash.8FtvneWp.dpuf

KAH KAH KAH
woit
apa sudah jadi
bila nak tangkap
china tembam
bila nak soal  dia
duit mak cik felda abis
duit pencen kwsp abis
china tembam demenjoy

SIAPA CHINA TEMBAM



-------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Duit KWAP juga ada duit Tabung Haji.woitt, macam mana makcik dan pakcik felda nak pegi haji?Macam mana haji nak mabrur?hanya dapat haji malboro dari haji mongol.kah..kah...kah...

Tanpa Nama berkata...

Makcik Pakcik Felda semua BAHALOL itu sebab nya

Di buka FELDA supaya jadi hamba tuk anak nya rembat ; bijak jugak BAPAK NYA

Bahalol SAJA

tHe JaCkaL berkata...

Apa punya syed