Khamis, 15 Oktober 2015

IKON BAJU MERAH








                 iKON
 
SATU PROJEK

BESAR LAGI

LUMAYAN



Jamal: Himpunan antikerajaan S'gor diteruskan

Orang kuat disebalik himpunan baju merah pada 16 September lalu, Jamal Mohd Yunus akan meneruskan himpunan antikerajaan Selangor pada 18 Oktober ini.
Malah, ketua Umno bahagian Sungai Besar itu memaklumkan pihaknya kini sedang merancang untuk melakukan siri jelajah di Selangor selama enam bulan, bermula dengan perhimpunan di Ampang, Ahad ini.
Jamal berkata beliau juga telah menghantar notis kepada pihak polis dan meminta pihak berkuasa melakukan kerja mereka- memandangkan beliau hanya mewakili suara rakyat negeri Selangor.

KAH KAH KAH
woit
kah kah kah
enam bulan demo
ini sejarah
mesir hanya satu bulan
hong kong satu bulan
kah kah kah
ini bukan nak buat
guiness book of record
ini guiness stout berbotol2
kah kah kah
macam babgun pekan baru
ada sasaran
ada buruh
ada propaganda
ada massa 
ada rakyat
ada pak sibuk
ada media
dan paling mustahak
bujet mesti ada
kah kah kah
takda bujet semua lungkup

BUJET BERAPA





------------

6 ulasan:

Awanama berkata...

Macam mana BUDAK BAHALOL TEGAR boleh bebas buat DEMO macam DEMON sudah???

Ini mesti ada DARJAH KERABAT MAT BAHALOL yang ter amat terhad

Siapa punyea anak ini perangai bak Dajjal baru mendarat di pantai tanpa dokumen ????

Kepala Otak !!!!!

Awanama berkata...

Skim Bisnes Bahru


Skim Bisnes Ganda Wang Anda...
Anjur Demo...
Demo sini , Demo sana...
Lebeh untung dari jual ikan bakar...kakakaka

panglimo potaseh berkata...

Demo onam bulan .. dah takdo kojo lain ko .. lain macam bunyi eeaa .. yang bedemo nanti anak nak makan apo .. bini anunya nak disumbekan dongan apo .. sobona eeaa nak demo untuk apo .. borapo Si Unto (jamal) ini dapek upah .. alang-alang onam bulan baek buek duo tahun.

Mat Duit berkata...

Hang pa jangan jaki .... kut kut aku dapat jadi menteri.

DIDI KOTA BELUD berkata...

Mamat baju merah atas tu...cun ler...susu dia tu...mcm pergi gym je......kakakkakakakaka...adakah patut aku panggil dada dia tu susu....kakakkakaka...muka mcm belacan..tunggu kena tumis je ni.....kakkakakaka...mesti harum satu K.L .lumpur...hak tui...

Awanama berkata...

Bukan ikon.....badut le oiiiii