Khamis, 15 Oktober 2015

MUHYIDDIN BANGUN MELAWAN









MALiKUL

TAK SEMBAB

DAH MULA

BANGUN 

MELAWAN
 | October 14, 2015
muhyiddin
Beliau tidak mahu ahli UMNO berdiam diri dan bersekongkol dengan petualang negara. More ››
PETALING JAYA : Timbalan Presiden UMNO,  Muhyiddin Yassin menyeru ahli parti itu supaya tidak membiarkan jiwa perjuangan yang mengalir dalam darah dibeli dengan harga murah.
Beliau berkata, setiap pejuang UMNO bertanggungjawab untuk bangkit menentang penyelewengan dan perompakan harta negara oleh pihak-pihak tertentu.


KAH KAH KAH
woit
semua penyokong tunggu
semua penyokong nanti
bila nak melawan perompak
bila nak lawan lanun 
negara dah hancur
takkan terus moyok
takkan terus senyap
cakap nak jadi PIEM
jangan jadi calon tetap
piem malaysia
jangan jadi gua musang
tunggu tahtha jatuh keriba
tak mencecah duli
kah kah kah

LAWAN BRO


-----------

3 ulasan:

Awanama berkata...

Mat Sembab kena belajar jadi Panglima JOHOR

Rakyat tunggu Panglima JOHOR dalam Mat Sembab tapiMat Sembab tunggu Rakyat jadi Panglima pulak

Mat Sembab nak jadi MANDOOR saja ke????

Pergi belajar dari SUSILO BAMBANG YUDYHONO saja

Semua tunduk pada SBY !!!!!!!

Apa adaBebudak Bahalol kat sini pon....

Awanama berkata...

berani ke mat sembab ni.berani ke org johor ni.johor jual air murah kat spore tp jual air mahal kat bangsa johor..mana g panglima2 johor ni.nape tak mlwn.apasal jd oputunis..lagi baik jd mcm spore. buat negara sdiri, matawang sdiri kemudian ikut rangka ekonomi amerika mcm spore buat.abis cite.pakatan paling byk akta dkenakan sb benda2 ni..skrang baru mahatir,mat sembab , bangsa johor, sultan johor dan etc baru nak ckp..takkan sb matthias dan khairudin kena tangkap baru nak kecoh..umno yg reka taik, skarang mau jd hero cuci taik..sampai skrang pyokong rasisma ahmad maslan masih dijohor.nape sultan tak murka?nape tak hambat kuar dari johor..wayang laa...isham rais yg nak gelak ketawa pun dihalang..penakut..

panglimo potaseh berkata...

Masa Jopon datang dulu, Rajo dan pombosar melayu lari lintang pukang tinggalkan nogaro dan rakyat .. bilo Jopon balik, Rajo dan pombosar pun balik jugak ko Tanah Molayu .. yang cilakonya mereko ni kelim diri mereko sebagai Panglimo Malaya.

Taktik nilah yg ditiru Malikul Sombab sekarang .. bilo borlawan suruh orang lain lawan .. bilo monang nanti dio akan estiharkan diri dio sobagai Panglimo Malikul Tak Sembab dan kelim jadi Piem ..