Khamis, 15 Oktober 2015

PENYOKONG DR MAZA







SEMEN
AMIN Moga2 Harga Semen dan TONG DRUM akan jatuh tiada jualan di pasaran hadapan.... on DARI DR MAZA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/12/15



MENGINGATKAN ORANG
Isham den cumo nak mengingatkan somo orang apo yang ko tulih dalam buku TPTJ tu memang boto berlaku.Den quote satu ayat dalam buku tu 'Dalam negara yang penuh kejahilan dan kebatilan bercakap benar itu adalah syahid.Dalam negra yang penuh penipuan,lebong dan kelentong bercakap benar itu satu tindakan revolusioner' on DARI DR MAZA
amrul hakm
on 10/12/15


AGAMA RASMI
Islam adalah agama rasmi negara. Ramai masih tertanya2 mengapa Islam dipilih dan logik jawapan pun berbagai2. Lihat latarbelakang penjawabnya saja. Memang terbukti sesuai Islam adalah agama penyelamat. Terutama kepada para pembesar2 melayu, raja2 dan ahli politik melayu yg mewakili parti pemerintah aka UMNO dan BN amnya.

 Maka agen2 Islam dibina dan dikudakan sepenuhnya demi mencapai matlamat mengkayakan anak bini dan penerusan kuasa selama mana yg boleh. Umat Melayu bukannya sayangkan raja dan pembesar pun. Apa gunanya sayangkan mereka jika 10 sen pun x berbenih dalam poket? Apatah lagi sayangkan pemimpin politik UMNO. 

Dubuk2 UMNO dan para pembesar sedar akan hal ini. Maka terciptalah konsep ketua agama untuk mengikat orang2 melayu daripada melawan. Dilantiknya raja yg berperut boyot menjadi ketua agama. Apakah ini dengan sengaja mereka membuat lawak? Tidak tuan2... ini dirancang untuk yerus menjadikan melayu bodoh secara total, tuntas dan selama2nya.. Umumnya ramai sudah tahu yg on DARI DR MAZA
Anonymous
on 10/12/15
TOLO AYAM
Mano dulu .. tolo ayam ko, anak ayam .. ayam tu kono entot dululah .. phuii apo punyo bangang punyo soalan .. kahkahkah. Mano dulu nak solamat kan nogaro ko atau dapek pahalo .. sapo dulu dapek entot Razak Bagindo ko Najib Razak. Kahkahkah Komidiri pagi senayan .. esok dah thalatha balik ?#@$?** on DARI DR MAZA
panglimo potaseh
on 10/12/15
AMIN
AMIN........... muga mat mongol dan mah badak cepat lingkop........... on DARI DR MAZA
Anonymous
on 10/12/15

----------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PDRM

Sejak Rahim Noor disingkir dari IGP, PDRM terus menerus menjadi cemuhan rakyat jelata. Adakah rakyat tidak menghargai PDRM lagi atau ada sebab yang tertentu pasukan ini menjadi cemuhan ?
Ramai sedar pasukan ini tidak lagi bersikap profesional seperti dulu, terlalu ramai lapisan kepimpinan PDRM menjadi tali barut kepada pemimpin khususnya pemimpin UMNO. Secara relaitinya UMNO menguasai PDRM menerusi proksi-proksi yang menjalankan arahan pemerintah dengan sebaik mungkin demi kepentingan mereka. Golongan profesional yang ingin menjalankan tugas mengikut lunas undang-undang dan peraturan pula akan disejuk bekukan di tempat tertentu.
Majoriti pemimpin atasan PDRM terlibat dalam gejala rasuah dan salah guna kuasa. Semua sedar semua tahu tetapi mereka selalu bertopengkan agama Islam tetapi terus mengaut keuntungan demi nafsu peribadi mereka. Manakala lapisan bawahan pula terus diperhambakan dengan pelbagai peraturan dan kuasa yang ada pada mereka. Gejala rasuah di kalangan pegawai PDRM amat kritikal dengan membabitkan kenaikan pangkat, pertukaran tempat jawatan dan segalanya sehingga untuk mendapatkan barangan yang dibekalkan perlu diberi imbuhan agar disegerakan. Pihak atasan pula masih mengutamakan kepentingan mereka demi mempertahankan jawatan, pangkat dan imbuhan mereka manakala pegawai polis bawahan terus dialpakan kebajikan mereka. Malahan Koperasi PDRM juga digunakan sebagai kuda tunggangan untuk mereka mengaut keuntungan atas angin. Potongan demi potongan dibuat terhadap pegawai anggota polis yang entah ke mana perkiraannya. Tiada siapa berani menyuarakan dan sekiranya ada suara-suara sumbang makan akan diambil tindakan. Golongan berpendapatan tinggi dalam kategori rasuah terbanyak pula disusukan pangkat, kenaikan, kemajuan, pingat dan sebagainya sebagai balasan. Apakah harapan pegawai anggota yang ikhlas menjalankan tugas dan bekerja siang malam ? Adakah polisi PDRM telus ? Sedangkan Pengerusi Temuduga mengharapkan imbuhan untuk memberi kenaikan pangkat untuk pegawai yang datang temuduga. Apakah harapan dan masa depan PDRM yang seharusnya menjaga kesejahteraan rakyat ?
Keluhan rasa tidak terhingga melihat semua perubahan duniawi yang dipentingkan oleh pemimpin PDRM di semua peringkat. Wang ringgit adalah agama mereka, wang ringgit adalah iman mereka, wang ringgit juga menjadi segalanya untuk mereka.
Keluhan anggota polis bawahan.
Salam sejahtera....
copy paste and sebarkan kepada semua peringkat... wasalamualaikum

Tanpa Nama berkata...

Dunia yang penuh dengan Pau Pau Pau

Mat Kampau !!!!!!!!!!!!!!!

Kuburan menjadi busok dan BON BON menjadi RAJA DI BUMI

Chabut.,,,,,, Chabut....,,,,, Chabut.,,,,,,,