Khamis, 15 Oktober 2015

KITA TUNGGU DUA BULAN





HARI INI

KHAMiS

15 OKTOBER



Isu 1MDB akan selesai 2 bulan lagi, kata Wahid Omar


Isu berkaitan 1Malaysia Development Bhd (1MDB) akan diselesaikan sebelum akhir tahun, kata Menteri di Jabatan Perdana Menteri  Abdul Wahid Omar.


 - See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/isu-1mdb-akan-selesai-2-bulan-lagi-kata-wahid-omar#sthash.JMkQa26D.dpuf

SATU NEGARA

TUNGGU DUA

BULAN











KES 1MDB

SELESAI PADA

SELASA 

15 DISEMBER







-----------------

6 ulasan:

Awanama berkata...

Tutup Kedai


60 hari lagi untok tutup lampu, pintu dan kedai.
Para penyamun besar akan tiba-tiba hilang.

panglimo potaseh berkata...

Maksud "selesai" tu apo .. macam lain-lain perkataan "selesai" pong ado duo, tigo maknor. Contoh, Najib dah selesai jawab soalan Mahatit, walaupun lain yang ditanya lain dijawabnya. Selesai sebagai "mesin akampolis" semua pengkritik 1MdB telah dipenjara dalam masa dua bulan ni .. antara yg kena tahan adalah TT dan ayam didiknya Mahatit, maka itu 1MDB bersih drp kritikan, jadi selesailah isunya.
Atau semua duit 1MDB ghaib dan telah diselesaikan.
Atau Si Wahid Satay ini rasa dirinya akan diselesaikan dlm masa 2 bulan ni ..
mungkie Najib akan selesai dalam duo purnamo ni ..
atau pun seperti biaso jo, takdo apo yang berlaku

Awanama berkata...

Boleh percaya ke cakap Melayu ?????

Sampai 15 Desember pulak , mat bahalol kata tunggu lagi 2 bulan

Kepala Otak !!!!!!!

Awanama berkata...

lancau wahid wahup.......

DIDI KOTA BELUD berkata...

Pukimak seekor ni rasa dalam hati dia..dua bulan ni kasi naik semua..kasi cover balik itu hutang....oi wahid...pukimak dalam bahasa tagalog....BUTANG INAK MOOOOO....Butang inak moo dalam bahasa melayu....pukimak engkooo....sial.mana boleh cakap elok elok dengan meke semua ni.....semua aku sumpah jadi puki kang...jom ramai ramai sumpah meke semua ni jadi puki...dah tu kita tengok diorang lari 100 meter bergalah....kakkakakaaka...mincit mincit semua basah...kakkakakaka

Unknown berkata...

wahap