Sabtu, 14 November 2015

BILA NAK SAMAN?










NAK SAMAN

SAMAN LAH

TAK PERLU 

GERTAK






Jamil Khir: Akmal mesti mohon maaf atau disaman

Jamil Khir Baharom menuntut pengarah Pusat Pemantauan dan Pendedahan Maklumat Kebangsaan (NOW), Akmal Nasir (bawah) memohon maaf secara terbuka dalam tempoh 24 jam atau beliau akan mengambil tindakan undang-undang terhadapnya.

Ia berhubung dakwaan yang mengatakan menteri itu menyalahgunakan duit untuk anak yatim dan miskin bagi membiayai perjalanan ke luar negara bersama isteri, main golf dan lawatan ke pusat membeli belah.


KAH KAH KAH
woit
tak perlu gertak gertak
nak saman saman lah
cakap nak saman tak guna
24 jam ini mula dimana
kah kah kah
ini sama macam najib
nak saman akhbar
wall street journal
sampai sekarang taraaak
kah kah kah
satu habuk taraaak

TARAAAAK

----------

2 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Kalau kita usap kepala anak2 yatim ni..pahala banyak ooo...kalwu kita usap kepala jamil khir ni..apa pulak hukum nya ya...puiiikkk...buat apa usap kepala dia ni...tempeleng je sampai belingkuk bibir dia ni....babi tak pernah makan duit anak yatim jamil khir oiiiiii......kayu golf pun babi tidak pernah nampak...kimakkk tullll....

Awanama berkata...

Nama nama JAMIL ini memang tak tanggung jawab gaya nya

Pak Agaama SOLJAL pon boleh jadi LANUN

Macam mana nak tangkap LANUN nih????

KONTOL tu pistol ke taugeh ?????

Kepala Otak !!!!!!!?