Sabtu, 14 November 2015

DAKWA JANGAN TAK DAKWA





DAKWA

JANGAN

TAK DAKWA




Tanda-tanda Mahathir akan didakwa

Bekas perdana menteri Dr Mahathir Mohamad berkata terdapat tanda-tanda beliau mungkin didakwa di mahkamah selepas pihak berkuasa menyoal siasatnya minggu lepas.
Polis pada 6 November lalu menyoal siasat Mahathir susulan kenyataannya berkaitan  Najib Razak dalam himpunan BERSIH 4 pada Ogos lalu.

JENG JENG JENG

woit
kesah makin hebat
perang berterusan
ini amat baik
makin ramai sedar
makin ramai bertanya
ini parti ketuanan melayu?
ini parti ketuanan rasuah?
jawabnya:
ini parti sunnah wal rasuah
duit anak yatim pun rembat
kah kah kah

PERANG LAGi

-------------

2 ulasan:

SON OF SAIRIM berkata...

Ini kelas kelas tindakan aku kalau mereke mereke ni letak jawatan atau mampus......

1.Najib........cukur semua bulu dibadan

2.badak....aku cadang nak kahwin 2
3.mahathir...aku nak mabuk 1 bulan
4.hadi...aku jadi islam sejati..tak jadi mabuk..
5.khir johari.....aku burn je barang yang aku gadai kat ar rahnu tu...
6.kunan...aku berhenti makan ikqn kerapu batang...dan last sekali...
7.....Ag apandi......aku nak mabuk 2 bulan selepas jadi islam sejati..tengok mana yang mampus atau letak jawatan dulu....kakakakakakak......semua atas adalah pukimak sial....ooopppsss...kalau sikomidi pulak aku lupa..kalau dia je...aku nak perabih semua duit aku kat jalan imbi depan pejabat TRX tu main mesin judi sampai habis..situ ada...hmmmm..5 ke 6 kedai...si midi don know ke....betul betul sebelah kedai mamak imbi...teksi banyak adalalah tuuuuu...akkakkakka..kimak punya kdn.habis duit i tauuuu.....

Awanama berkata...

Ada BILYON BILYON

Tak koman

Nak bawak KIOK sama BILYON BILYON

Bukan Rengget OK

Ini BILYON BILYON

Budak Bahalol rembat BILYON

Siapa punyea Mak Bapak anak bahalol nih????

Kepala Otak !!!!!!!!