Selasa, 1 Disember 2015

MAHATHIR BUAT RAMALAN SILAP







RAMALAN


MAHATHiR



OSTAZ
Chedet silap buat ramalan PRU 14 .. pertama kali saya lihat kebodohan Chedet ni .. saya harap dia sihat dan panjang umur. Mana boleh laki rosmah ni mengabaikan igama, bangsa dan negara. Itulah senjata utama maknusia seperti laki rosmah ni untuk menang PRU. 

Tengok je lah senarai ostaz yg terpacul keluar setiap hari dari pagi hingga malam di TV dan radio. Ostaz ini mengasingkan Melayu dgn bangsa lain .. akibatnya kita dah tak jumpa lagi melayu minum teh di kedai cina .. mereka mempotretkan kaum cina dan keling setaraf kapir laknat .. walhal islam bertujuan utk sebarkan ugama pada seluruh dunia dan kalau boleh disetiap pelusuk alam. 

Islam hari ini dah semacam kristian bentuknya .. malaikat berkepak, doa yg unifom dan melalui perantaran, bertudung digambarkan sebagai penghijrahan, produk yg didoakan, pakej agama yg di komersilkan, zikir hip-hop, ceramah komedi .. tapi "hollywater" padri bagi free, padri masuk utan dan merentas benua untuk menyebarkan kristian. Bab bangsa dan on RAMALAN TAK TEPAT
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 12/1/15
  
KUNCI SABAH
Betul! Mustahil Umno akan kalah! Sebabnya Mahathir sendiri sudah menyediakan segala mekanisme yang memihak kepada Umno untuk memenangi pilihan raya! Bukankah kunci kekuatan Umno ada kat Sabah. 

Berdasarkan sejarah, rakyat Sabah telah menolak BN semasa PRU Negeri 1985 iaitu semasa Mahathir menjadi PM. Sehingga PRU Negeri 1994, pengundi Sabah masih menolak BN. Tapi dengan menggunakan cara yang licik Mahathir berjaya membawa BN menguasai Sabah melalui pintu belakang. Salah satu perbuatan licik Mahathir ialah memberi kad pengenalan biru kepada pendatang asing untuk mengundi dan menggunakan politik wang bagi memenangi PRU di Sabah. 

Kini semua prasarana politik itu telah jatuh ke tangan Najib. Memang sukar untuk mengalahkan Najib kerana Najib kini menggunakan senjata yang disediakan oleh Mahathir sendiri. on RAMALAN TAK TEPAT
Anonymous
on 12/1/15





---------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pilihan raya Sabah 1994 sebenarnya dimenangi oleh PBS walaupun Umno menggunakan pendatang asing sebagai pengundi dan menggunakan politik wang untuk membeli undi ketika itu. Namun kemenangan PBS ketika itu agak tipis. Kesempatan diambil oleh Umno untuk membeli beberapa orang Adun PBS. Hanya selepas membeli Adun PBS barulah Umno dapat mengambil alih kerajaan Negeri Sabah. Kini kuasa undi penduduk asal Sabah telah merosot akibat pemberian kad pengenalan biru kepada ramai pendatang asing oleh Mahathir. Sebab itu jangan mimpi Umno akan kalah di Sabah pada pilihan raya akan datang.