Ahad, 5 November 2017

NYAHKAN





NYAHKAN

NYAHKAN tu bermaksud mcm halau. Kempen TANGKAP najib lebih murni maksudnya. Aku taknak tengok najib dihalau dari malaysia, aku nak tengok dia merengkok dlm penjara, baru la rakyat boleh hidup lebih aman damai. 
on TANGKAP DAKWA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/4/17





-----------

2 ulasan:

Anak kota belud berkata...

Kalo kena tangkap.. Kek kajang nanti.. Pls.. Buatlah open day sehari masa raya... Berapa harga tiket pun aku sanggup bayar.. Asal aku dapat lempar kacang guandong kat sel binatang terancam ni karang... Pls.. Lanjutkan masa yer.. Kacang panjang banyak lagi ni.... Kakakkakakakakaka...

Awanama berkata...

nyah kan dari jawatan perdana menteri..kemudian di dakwa dan dipenjarakan di terengganu bersama2 tuan haji hadi..