Ahad, 5 November 2017

ANAK BULUH BETONG




ANAK BULUH
Kau ni tt tak baca betul2, kan bayi itu dijumpai di gerik. Kau takkan tak tau gerik tu macammana, sepelaungan je dari sekolah kau dulu. Hutan je banyak situ beb. Jadi suara bayi dalam hutan mestilah samada anak buloh betung ataupun anak bunian. Tak pun anak jin toncet. 

BETONG

Bukan anak manusia hasil sex luar nikah. Manusia nak sex mana ada pergi cari hutan, cari hotel la beb, tak kira melayu atau cina, muda atau tua, tak caye tanya chip sprm, soi lek ataupun jenna jane. Tarik balik post kau ni, jangan fitnah atau buruk sangka. 
on ATEIS KAH MEREKA?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/4/17






------------------

1 ulasan:

Awanama berkata...

Nasib baik tt tak pergi tanya najib betul ke kalau manusia nak sex pergi cari bilik hotel bukannya cari hutan. Kalau tak dah tentu najib sumpah seranah tt kepala ayah kau!