Ahad, 5 November 2017

TEMPAT KONGKEK






 TEMPAT KONKEK

Kat dunia ni aku dah pergi banyak tempat di dunia dari bangkok, Amsterdam, Paris, Dallas semua aku dah jejak. Tapi tak dapat lawan la kat negeri musang berjanggut serambi mekah. 

LAGI BESAR

Dia punya saiz pasar dia lebih kecik drp tempat orang mengongkek. Tempat mengongkek pun lebih panjang 5 inci. Pukimakdia punya pasar on INI KESAH SERAMBI MEKAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/4/17






----------------

3 ulasan:

Awanama berkata...

Alo brader, tempat kongkek kalau nak luas dan selesa lu kena pegi Bali, murah brader.

Eh! Jap... apa kabar kp sprm? You ok ke??

panglimo potaseh berkata...

Ini lah dia pasar Serambi Mekah. Bila ada Mekah musti mau ada Gua Hirah.. betul tak ustaz. Ini Gua Hirah laa tat.

Cuba lu tengok dia punya entrance ikut bawah meja ooo.. batu lagi meja tu tat. Gwa dengar kerajaang Serambi Mekah tengah cari spider.

Nanti tmpt ni, boleh jadi tempat nyoruk Haji Najib bila dia ditogelkan masa PRU14 nanti.

Mintak Najib sewa RM100,000 semalam dah lah tat.. sewa ni termasuk dgn sarang spider, makan,minum,berak dan kongkek.

Awanama berkata...



Kongkek bukan sebarang KONGKEK..
Dari Tomorloh terobang kek GERMAN..
Tahalluf meNGONGKEK bukan Sengkek2..
Hotel kek GERMAN Lobai berEksperimen..