Sabtu, 9 Mac 2019

AMANAH TERBUKA





AMANAH TERBUKA 

Tt, dalam parti bersatu ada kaum lain tak? Ke semua melayu? Yg aku tau dari komponen ph yg buka keahlian utk semua kaum cuma keadilan dan dap. Parti amanah ada kaum lain selain melayu tak? 
Kau mesti tak nampak perkara ni boleh jejas agenda nasional dan jejas penubuhan negara bangsa, kan? Ye la, kau sokong godfather madey dah mcm org hilang akal. Umno kau tibai tapi bersatu kau sokong. Kikiki pukrak mukrak laa kau kahkahkah. 
on 
BODOHKAN MELAYU 
DENGAN AGAMA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/9/19

Kam







---------------------

1 ulasan:

Awanama berkata...

Tt, aku nak tanya ni, umno buat AGM lambat, hanif katri and the gang dah buat report dgn ROS tapi tiada siasatan.. diam jer. Umno jadi pertubuhan haram, sepatutnya dibubarkan. Dah kawtim dgn madey ke semua ni? Ke salah nuar jugak? Susah la nak jalankan agenda nasional kalau mcm ni.