Sabtu, 9 Mac 2019

BODOHKAN MELAYU DENGAN AGAMA







BODOHKAN 

BANI MELAYU

DENGAN AGAMA

bro tt..sila ingat balik apa tujuan parti umno..tujuannya adalah utk memperbodoh2kan org melayu..selama 60tahun melayu dibodoh2kan oleh umno..begitu juga dgn parti agama parti syurga..memperbodoh2kan melayu islam dgn agama muhammad yg mati miskin, tido atas pelepah tamar..
naik unta bukan naik vellfire,porsceh atau terima wang curi 1mdb..presiden pas kata bole bersatu dgn melayu walhal preisden ulama lupa, elok la melayu yg mati bukannya islam..elok mati dlm islam dari mati dlm melayu..maka itu , segala mak nenek budaya melayu sudah dibunuh..sudah diharamkan sudah dikhurafaatkan..
hadi ulama bolak balik sudah lupa, melaka jatuh kerana perang sesama sendri maka tetiba portugis dilihat gah..hadi sudah lupa, indon mempunyai islam berbilion jumlahnya tp ekonomi islam pun gagal ditegakkan malah hudud pun entah kemana..namun, berbondong2 sarjana melayu islam belajar diindon, dipesantren dipondok2 namun warga nya bilang jual apa saja asal bikin uang..projek pembodohan melayu islam akn terus 
on 
TOK AJI KEPALA BANA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/8/19



--------------------

3 ulasan:

Awanama berkata...

Kamu saja yg pandai, org lain semua bodoh. Babi pun sama bodoh macam kamu.

Awanama berkata...

Tt, dalam parti bersatu ada kaum lain tak? Ke semua melayu? Yg aku tau dari komponen ph yg buka keahlian utk semua kaum cuma keadilan dan dap. Parti amanah ada kaum lain selain melayu tak? Kau mesti tak nampak perkara ni boleh jejas agenda nasional dan jejas penubuhan negara bangsa, kan? Ye la, kau sokong godfather madey dah mcm org hilang akal. Umno kau tibai tapi bersatu kau sokong. Kikiki pukrak mukrak laa kau kahkahkah.

Nazrio berkata...

umnQ Lahir Dari ceLah2 kangkang British ceLah puki kuing eLizabeth