Sabtu, 9 Mac 2019

ANA TAU - UNTA TAK TAU






PARTI ISLAM PAS
MODALNYA JUAL AGAMA
UNTUK TIPU BANI MELAYU

ANA TAU 

UNTA TAK TAU 





8 ulasan:

Awanama berkata...

Hhahhaha ..mcm mara je ngan pas bro TT..koyak ke? Da mcm aljuburi masa prk semenyih hari bantai pas..kah kah..kesian le bro TT

Awanama berkata...

Parti umno jual melayu.
Parti pas jual agama.
PH jual takut.. gertak2 ayam. Sampai harini najib, rosmah, jho low, reezal merican, anak nazri, azeez keeling, ex-igp, rizal mansor, datuk subuh, habibur, musa aman, taib mahmud, shahrizat, azalina dan lain2 masih bebas menikmati harta samun. Piiiirah!!! Tak payah sembang lebat la bro.

panglimo potaseh berkata...

Kalau lah Melayu tu kristiyen ..igama Kristiyen tu pon depa akan jual untuk tipu melayu ..yo tak.

Tapi kristiyen banyak dianuti oleh bangsa omputeh yang suka teroka dan maju ..wilayah mereka ada ompek musim. Satu lagi bangsa yg maju adalah kaum mato sepet ..mereka anut ugama-budaya ..juga nonggok di wilayah ompek musim. Bangsa omputeh dan mato sepet banyak yg freethinker sobab mereka iklas berigama.

Tapi ..tapi yg islam banyak dikalangan bangsa otak beku seperti negro, arab bungkus, Jawa totok, melayu deli ..keling. Wilayah mereka mcm tak do musim ..mereka ni kuat ngakal kaum sendiri untuk carik makan. Tu nak tanya ni ..ngapa mereka ambil Islam sebagai anutan mereka? ..?

Awanama berkata...

https://youtu.be/okEOkAxsCDQ
WOWWW!! ANA SETUJU 1.4JUTA.. DUNIA DUNIA MENIAGA MANUSIA LEBIH BAGUS DARI UNTA

Awanama berkata...

Koyak ke??? Kah kah kah..game baru nk on bro

Awanama berkata...

Kalau tak berbohong, bukan Pas namanya.

Awanama berkata...

Ana tahu bila diberi peluang bentang ruu tapi enta tangguh.
Ana tahu ada orang nak saman hari selasa,tapi enta pula saman separuh jalan.
Ana tahu pasal amanat lobai,sekarang enta kena islamkan balik mereka.
Ana tahu pasal preview porngerman, yang ni dah bayarker?
Kah kah kah

Awanama berkata...

Dajjal akan cari alasan utk bermusuh dengan islam. Blog ini adalah contoh yang sangat nyaata. Mungkin dajjal ini terlalu kuat tahajudnya mengatasi para ulamak. Atau dipengaruhi oleh syaitan kerana blogger besar serbannya. Apa pun tukar tiub adalah dajjal dalam arena blogger.