Isnin, 16 Mac 2020

DICAPATI






DI CAPATI

Khianat janji capati itu lah sikap pemimpin sekarang, tiada steady, pencuri penyamun diangkat jadi pemimpin kah kah kah kalah drama Korea, drama Malaysia lebih hebat, saspen setiap masa, semua atas nama keselamatan negara, bangsa agama tanah air ku 
kah kah kah 
namun akhirnya perompak cover perompak siang malam merompak rakyat sampai koyak depan belakang kah kah kah...Bala akan sampai atau sudah sampai dinamakan Corona Beer???? 
on 
ABAM 
MAKIN PARAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 15/03/20

da







-------

1 ulasan:

Awanama berkata...

kalu ikut kajian air panas, katak lompat dan katak mati hasil daripada kajian tersebut. jadi bila katak lompat kena air panas, maksudnya katak tu perasan air tu panas boleh buat katak mati. tapi bila katak berada dalam air yang dipanaskan, katak cuba sesuaikan diri, sampai mati direbus air panas. bila tukar ke cerita ahli parlimen ni, melompat bila rasa tak sesuai dengan jiwa. nak juga berada dalam geng penyamun kerana sesuai dengan jiwa. kalu cerita sprm ada kes menteri ph, patutnya bawa jer cerita tu dalam blog tt. mesti sangkut tak tenggelam macam cerita kerajaan bn. kita kan bebas bermedia sosial. tapi cerita heli hilang tak betul tt, mat sabu tertelan pil sabu ke masa buat cerita?