Isnin, 16 Mac 2020

JANGAN CAKAP SAJE





JANGAN CAKAP 

SAHAJA

SUSUN BUAT AKSI

Jawatan TPM masih kosong, dengan keadaan negara kita perlu seorang penghibur macam TT jadi hiburan harian, boleh lah dia buat stand up comedy setiap hari, keluar TV setiap hari, rakyat dah meluat tengok muka muka penyamun yang berlakon suci murni tapi semua main belakang kah kah kah.  
rakyat semakin sengsara kerana puak puak penyamun sudah menguasai negara dengan bantuan Atok Yang Gemilang, walau dah nak masuk kubur masih tamak PENTING anak anak billionaire semua, apa pun tolong cadang Muhyiddin supaya melantik TT yang Penghasut, yang selalu sembah Zeus, benci Abam sondol bontot supaya rakyat terhibur 
kah kah kah 
on 
BUKAN DENKI - 
TAPI DONKEY SINGAPURA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 15/03/20

selamat a





---------

2 ulasan:

Awanama berkata...

Perubahan struktural dgn UG dgn UMNO & PAS. Lepas tu cipta Anwar nak kena PAU.Aku boleh buat cerita Madeey nak kroni dan anak2 kaya sebab bg jawatan kat mat sembab.

panglimo potaseh berkata...

UMNO kata mereka sedang Berjuang. PKR pun kata mereka sentiasa Berjuang. Puas aku mikir ..kadangkala mikir hingga Terpancot ..biji kolontit apo yang depa PERJUANGKAN ..???