Isnin, 16 Mac 2020

MUSTAHIL TAK FAHAM






TAK PERLU

DETAIL

MUSTAHIL 

TAK FAHAM
dah tu kau bagitahu lah dah kalau kau tahu? bolehlah kitaorang yang tak tahu apa yang kau tahu tu menilai si abam ni. ke kau pun asyik buat andaian je? pak dfin banjar lubuk haji ali pun boleh kalau setakat andaian..pirahhhh 
on 
MASIH RAMAI 
TAK TAHU SAPA ABAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 15/03/20

TT



--------

1 ulasan:

Awanama berkata...

Entah. Kalau tkdak detail macam mana makcik pakcik kampung nak paham? Ka nak biar ja depa terus tak paham?? Tak paham aku apa anak rais cuba nak bagitaw betoinya