Sabtu, 25 April 2020

ADA BERJUTA WARGA ASING




SEKARANG 

BARU SEDAR

ADA BERJUTA

WARGA ASING

676 kes positif dari warga asing berisiko, kata Dr Noor Hisham

SARINGAN ke atas lebih 14,000 warga asing secara bersasar setakat ini menemukan 676 kes positif, kata Ketua Pengarah Kesihatan Dr Noor Hisham Abdullah.

Katanya, ia hasil tumpuan ke atas kumpulan berisiko tinggi yang berpotensi terdedah kepada jangkitan Covid-19 itu melalui Perintah Kawalan Pergerakan Diperketatkan (PKPD).

Beliau juga percaya keupayaan saringan akan dapat ditingkatkan apabila kit ujian baharu yang dipesan daripada Korea Selatan tiba pada minggu depan. – 25 April, 2020.


PASCVA KOBID

SATU DASAR BARU

UNTUK WARGA

ASING

TANPA KERJA

HANTAR PULANG

JANGAN BAGI 

SUSAH  DISINI

NANTI MEREKA

MEROMPAK

MENYAMUN

MENIPU 

AMIN

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Woit macam mana nak hidup? Siapa nak jaga ? Siapa nak cuci ? Siapa nak kerja ? Orang Malaysia nak kerja air.cond, sejuk tak mahu keluar peluh...poops bukan semua, Ada juga manusia membanting tulang bekerja siang malam Ada juga yang menopak tepi jalan Dan Pau orang miskin papa kedana, semoga dewata mulia Raya memberi hukuman yang setimpal kepad manusia parasite ini, ya Allah murnikan tanah ini dari perasuah penyondol pencurik duit rakyat matikan lah semua manusia yang perkauman dan rasis biar.semua berlaku Adil saksama.amin