Isnin, 30 Ogos 2021

BUKAN SEMUA RASUAH - BANYAK LULUS PEREKSA

 



RAMAI LULUS

 PEREKSA

AMIN

ADA JUGA LULUS

MELALUI RASUAH

KHALAS

Unknown commented on 

"UNDI PAKATAN

 UNTUK BEBAS UTANG"

Jangan temberang '79 semua masuk U kerana akai...yang pokai akai banyak masuk U hanya kerana anak orang berada, anak cikgu, anak datuk, anak tan sri datuk seri bagai...ramai ada cable wei! Inside info gua ada lu orang jangan temberang sangat...lagi mau pandang orang masuk kemahiran bangang sikit bagai....gua kasi pencerahan first hand experience gua punya GPA,



 A level lebih baik dari sedara gua tapi dia dapat gi America full scholarship sampai Master Degree...gua gi kemahiran tetap jadi engineer singgah menara gading graduate guna duit saku sendiri luar negara cuma jalan gua lebih payah....tapi gua tetap bersyukur. Cuma jangan bilang dunia tidak adil...hanya manusia yang punya kaya dan kuasa bersikap tidak adil lalu menganiaya sesama manusia...itu punca masaalah.

1 ulasan:

zaharuddin ahmad berkata...

Disarankan semua menteri/Tim.menteri diuji ngan penilaian IQ mereka..ini membolihkan rakyat menilai tahap kelayakan dan kemampuan mereka sebagai ahli dan wakil rakyat .. selama uni rakyat berhadapan ngn menteri-menteri b..oh.. membuat ulasan..pandangan dan keputusan tak masuk akal.. dulu masa jadi pembangkang .. siap text/berhujah/berfakta..sekarang jadi kerajaan dah jadi bodoh.. pemikiran seperti otak udang..atau otak letak kat jubo... Kementerian-kementerian yg dipenuhi ngan doc/PhD/sarjana/segala kelulusan.pula..follow like Buffalo.. Sekarang kita memasuki kemerdekaan ke64.. masih tak maju kedepan..masih nak undur kebelakang..hutang berlambak-lambak.. penganguran bertambah setiap tahun..pelaburan asing entah kemana..dan kita.. sebagai rakyat berhadapan ngan 'a fuck up' KKM utk mengendalikan wabak..yang melanda negara kita.. APA kata kita cadangkan ..semua menteri/Tim.menteri diberikan 10% dari gaji mereka..sebab tak buat kerja..10% gaji tu..cukup-cukup utk bayar minyak kereta/api/air..d.l.l..