Khamis, 12 Mei 2022

FITNAH TOHMAH FITNAH

 



Keputusan kes rasuah projek solar hibrid Rosmah 7 Julai

MAHKAMAH Tinggi Kuala Lumpur akan menyampaikan keputusannya mengenai perbicaraan rasuah Rosmah Mansor berkaitan projek solar hibrid bernilai RM1.25 bilion untuk 369 sekolah luar bandar di Sarawak pada 7 Julai.

“Kita sudah sampai ke penghujung jalan. Masa untuk melengkapkan perjalanan.

“Saya bercadang untuk mengambil masa dua bulan mulai hari ini dan saya bercadang untuk membuat penghakiman bertulis penuh saya pada 7 Julai apabila saya menyampaikan keputusan saya,” kata Hakim Mohamed Zaini Mazlan hari ini.

Zaini berkata beliau akan menyampaikan keputusannya pada pukul 9 pagi pada tarikh tersebut.

Perbicaraan Rosmah bermula pada Februari 2020. Mahkamah memuktamadkan perbicaraan pada 23 Februari tahun ini, selepas 42 hari perbicaraan.

Sebanyak 23 pihak pendakwaan dan dua saksi pembelaan, termasuk Rosmah sendiri, memberi keterangan semasa peringkat pendakwaan dan pembelaan sejak perbicaraan bermula. – 12 Mei, 2022.

FITNAH TOHMAH

FITNAH

AMIN

ROSMAH MANSOR

WANITA PERTAMA

WANITA SUCI

PEMBACA QURAN

DAH  NAIK HAJI 

AMIN

ROSMAH MANSOR

PEMILIK RATUSAN

BEG BIRKIN

PEMILIK EMAS

INTAN BERLIAN

KINI DI FITNAH

AMIN

ROSMAH A.K.A

BIK MAMA

MAK BADAK

ANAK DARA SUNTI

YANG MASIH SLIM 

LAGI CUN BERGETAH

ADALAH MANGSA

FITNAH 

KHALAS

MANGSA KONSPIRASI

DARI PUAK YANG

CEMBURU KERANA

ROSMAH MASIH 

CUN BERGETAH

MASIH DARA

SLIM MACAM

BUDAK ITAM

ZIANA ZAIN

KAH KAH KAH

BEBASKAN

ROSMAH MANSOR

KAH  KAH KAH

Tiada ulasan: