Rabu, 22 Jun 2022

PELIK BIN HAIRAN

Saya belum jumpa Perdana Menteri – Zuraida

SEPANG – Zuraida Kamaruddin yang masih menjawat jawatan Menteri Perusahaan, Perladangan dan Komoditi menjelaskan beliau masih belum mengadakan pertemuan empat mata dengan Perdana Menteri,  Ismail Sabri Yaakob.

Katanya, beliau masih belum mendapat tarikh pertemuan dengan Ismail Sabri.

“Belum jumpa. Tengah tunggu tarikh,” katanya kepada media di pintu masuk bilik kenamaan Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), hari ini.

Zuraida berkata, beliau dalam perjalanan untuk ke Kota Kinabalu bagi menghadiri majlis kementerian itu petang ini.

Ahli Parlimen itu hanya menghadiri mesyuarat Kabinet yang dipengerusikan Ismail Sabri di Perdana Putra.

Sebelum ini, Ismail Sabri berkata, beliau akan mengadakan pertemuan dengan Zuraida sebelum mempengerusikan mesyuarat Kabinet pagi ini. 

PELIK BIN HAIRAN

TIAP RABU

ADA METING

KABINET 

ZURAIDA ADA 

SABRI ADA

AMIN

WOIT 

PALAT

TAK BOLEH TANYA

HAL KELUAR PARTI

AMIN

ZURAIDA

JADI MENTERI

ATAU KENA

GUGUR

AMIN

KES PALAT NI

DAH LAMA

TERPALAT

HINGGA DILIHAT 

 PALAT MEMALAT

AMIN

ROSAK IMEJ

SABRI 114

TAK BERANI BUAT

KEPUTUSAN

AMIN

ADA TAIK PALAT

APA ?

KAH KAH KAH

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dulu Masa PH jadik kerajaan gampang2 umno dgn pas termasuk mail bera duk kecoh2 psl agenda LGBt himpun Kt Pdg merbok,PH Cuba halalkan LGBT katanya.skg nie zuraida punyer parti baru parti liberal woke agenda,mail bera takde hal amik jadik komponen BN.sempoi depa tipu org melayu nak halalkan keje depa pokaimak betoi,woke pun woke lah janji aku dpt jadik PM. bTW TT gua nie yeopsepet apsei lu punyer blog gua takleh Komen under akaun gua aduh. Tlg post Komen gua yg humble nie,lama dah Tak lps geram.

Tanpa Nama berkata...

Masa aku standard 1 dulu ada budak nakal dlm kelas suka hulur jari dia kat hidung kawan sebelah. Bila kawan tu melompat je sambil menjerit sumer budak lelaki tahu apa yg telah terjadi. Cuba teka apa yg dibuat budak nakal tu sebelum dia hulur jari?