Rabu, 9 November 2022

CALON TEPAT DARI PAKATAN


CALON  TEPAT

DARI PAKATAN

AMIN

Unknown commented on
 "BEBASKAN GANJA
 DARI BAGINDA QUEEN"

salam bro..mohon promote DR. NORAISHAH MYDIN BINTI HAJI ABDUL AZIZ calon PH..calon ini lebih baik utk warga putrajaya berbanding tengku palsu Ku nan dan bekas menteri mat jidin yg mengucar kacirkan sistem pendidikan, malah dr noraishah terbaik berbanding ras adiba pengerusi bernama.lu sendiri lihat oku2 di brikfield tu..tidak diperjuangkan,dinafikan samarata..ras ni cuma kecoh hak dia je..oku bangsa minoriti..oh ya..macam ne org buta mengundi?mcm mana oku mengundi??


lupa plak, pegawai2 SPR sekarang tengah menyorok dari media dan rakyat..mana prof azmi sharom?kalo banjir besar dtg, mcm ne oku nak mengundi??gua teringat ank2 ronasina..gua teringat ronasina dihina oleh pelakon mengaku alim, pelakon tu kata disbkan dosa ronasina maka ank2 ronasina jd OKU..babi pun pelakon..gua masih ingat teater bilik sulit.kalo la record gua tak rosak, gua wajib upload ke youtube..nak tunggu lu mmg susah sb lu sendiri takda budget...

Tiada ulasan: