Ahad, 21 Mei 2023

BANYAK CAKAP - ISU ALLAH



Kalimah Allah: KDN pernah tolak permintaan Menteri DAP


Kalimah Allah: Harga sebuah kuasa buat Umno


Isu kalimah Allah: Kepentingan Islam cuba dirobohkan

SUSULAN perkembangan terbaharu isu penggunaan kalimah Allah di Malaysia, Dewan Ulamak PAS Wilayah Persekutuan (DUPWP) menzahirkan rasa kesal terhadap tindakan Kerajaan PH-BN yang menarik balik rayuan terhadap keputusan mahkamah dalam isu ini.

Usaha yang dibuat oleh Kerajaan PERIKATAN NASIONAL (PN) sebelum ini bagi melindungi kepentingan Islam, nampaknya mulai dirobohkan oleh Kerajaan PH yang ada sekarang. Perlembagaan Persekutuan Perkara 3 (1) secara jelas menyatakan Islam ialah agama rasmi Persekutuan, nampaknya kekuatan ini sedang dilapah dengan rakusnya oleh rejim pemerintahan yang ada sekarang. 

Jelas sekali Kerajaan Pakatan Harapan (PH) bersikap hipokrit dan sandiwara kononnya mempertahankan agama Islam dan Perlembagaan Persekutuan sedangkan

realiti sebaliknya. Hal ini samalah seperti episod terdahulu ketika melabelkan banyak pihak sebagai kaki rasuah dan marah dengan penyalahgunaan kuasa. Namun ketika berkuasa, Kerajaan PH sanggup menjilat semula air liur basi ini demi mempertahankan kuasa yang rapuh itu. 

WOIT

BANYAK CAKAP 

AKSI TARAAK

KAH KAH KAH

KENAPA TAK

BUAT DEMO

KAH KAH KAH

TOK EZI

CAKAP SENANG

KAH KAH KAH

KHALAS

Tiada ulasan: