Isnin, 9 September 2013

TOLONG JANGAN HINA SUHAIMI BABA








KOMENTAR TUKAR TIUB
adalah satu penghinaan 
adalah penghinaan yang maha hina
jika filem yang digarap
untuk penonton di panggung
kemudian di buat wayang free

biasanya jadi wayang free
sesudah maian lama di panggung

filem ini telah gagal
maka jangan lah dihina 
si pengarah bagitu sekali

dalam budaya filem
berjaya atau tidak
 bergantung
pada sambutan di panggung

bukan  satu niat yang baik 
untuk jadikan  sebuah filem
filem free
ini niat menghina si pembuat

macam penyanyi 
diminati atau tidak
 bergantung pada dua pekara
pertama jualan cd
kedua  konsert

kalau cd beri percuma
kalau konsert percuma
maka seniman ini telah lekeh mekeh
samalah macam wayang free

WAYANG FREE
SATU PENGHINAAN

Perkasa gesa Tanda Putera ditayang percuma selepas gagal pecah panggung

Susulan kegagalan filem kontroversi Tanda Putera mencecah status pecah panggung, Pertubuhan Pribumi Perkasa Kebangsaan (Perkasa) mahu ia ditayangkan secara percuma.
Naib Presiden Perkasa  Zulkifli Noordin berkata persoalan sama ada filem tersebut mendapat sambutan ataupun tidak bukan ukuran sebenar kualiti filem tersebut.
"Soal bagaimana ia nak ditayangkan, kita sudah pun beri pandangan sebelum ini supaya filem ini ditayangkan di sekolah, ditayangkan di tempat awam dan ditayangkan kepada semua Ahli Parlimen dan wakil rakyat.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... MAT BISUL INI  TAK SEDAR.... kah kah kah..

kah kah kah... INI SATU PENGHINAAAN.... kah kah kah..

kah kah akh...INI LAH PASAL... TAK TAHU HAL NAK BUAT TAHU... kah kah kah..

kah kah kah... TOLONG LAAA JANGAN HINA PEMBUAT FILEM INI... kah kah kah...

woit... MALU LAA PEMBUAT FILEM INI.... kah kah kah...

kah kah kah....JADI FILEM FREE.... kah kah kah...

kah kah kah...,KESIANLAAA  JANGAN MALUKAN PENGARAH INI LAGI... kah kah kah

kah kah kah...CUKUP LAAA... HENTIKAN .... kah kah kah


SANG SAKA MERAH PUTEH
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal

--------

6 ulasan:

Pendekar Tanpa Nama berkata...

Bagi free pun aku rasa tak ramai yang nak tonton kat panggung. Senang cerita upload aje filem tu kat youtube rasa-rasanya lebih banyak komen maki hamun daripada streaming buang kouta broadband aje. Filem ni hendaklah dicampak ke pusat pelupusan sampah Alam Flora.

Awanama berkata...

Mat Bisul hidup lagi ka?Siapa mat bisul?Tukang karut ka?Loyar buruk ka?Atau selipar Buruk?kah..kah..kah..

DDKB berkata...

Aikkk...ini kongsi gelap ni...PDRM tak cantas ke....BUTO KO.....

Awanama berkata...

baik aku tengok cerita upin ipin.
cerita upin ipin banyak unsur perpaduan.

Awanama berkata...

"Susulan kegagalan filem kontroversi Txxxxx (nama diubah untuk menghormati tuanpunya) mencecah status pecah panggung, Perkosa (nama diubah untuk tidak menghormati tuanpunya) mahu ia ditayangkan secara percuma"

-alamak, merahmenyala cupingtelinga cik shu baba!
-kalau dalam upin&ipin, mesti budak bhai tu dah tepuk dud dia sambil cakap "marvelesss! 2-3 kucing berlari, mana boleh tengok percuma!"

-average joe-
klakka-la.blogspot

Awanama berkata...

ohh.. jadi betulla shuhaimi baba tu pompuan??