Isnin, 9 September 2013

LAST KOPEK UNTUK KU LI



NOTA
ku li telah menang dalam pemilihan presiden
lampu padam
ketika dalam gelap
undi anak lelaki iskandar kutty bertambah
undi ku li berkurang

najib razak pada ketika iti taiko pahang
janji akan beri undi pada ku li
anak lelaku iskandar kutty buka fail
kecut teloo najib

kalau ku li tak lawan kali ini
maka sang  ghurkha ini akan diingati 
sebagai ketua bahagian gua musang
raja kepada orang asal gua musang

inilah last kopek
untuk ku li

Tinggal Ku Li satu-satunya pencabar Najib?

Harakahdaily08 Sep 2013
KUALA LUMPUR:Ahli Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah kini membayangkan kemungkinan beliau bakal mencabar Najib bagi jawatan Presiden Umno dalam pemilihan pada 19 Oktober depan.


SANG SAKA MERAH PUTEH
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal
-----------

4 ulasan:

Awanama berkata...

Tak payah buang masa pak ku li... nama pun ku li... jadilah kuli selama lamanya. Jangan nak jadi taukeh pulak kah kah kah... nak cari org aemno sokong kah kah kah. Ku li boleh bagi berapa M ? Kalau setakat demi bangsa negara ugama orang tak ambik pot.. kah kah kah. Itu semua utk ucapan.berapi boleh tapi realitinya sukar dicapai kah kah kah... salah bercakap benar kan. Salah cakap betul kan. Salah kalau amar makruf nahi mungkar kan. Kah kah kah... duduk kat gua musang aje cari musang musang berbulu ayam.keliling pinggang tu. Aku support najib razak demi masa depan yg cemerlang lah lah lah...

Awanama berkata...

Lawan tetap lawan.Kuli boleh cuba nasib. kalu tak menang juga,lebih baik jadi tok batin kat Gua Musang,lepas tu jadi Tarzan dalam hutan!kah..kah..kah..

Awanama berkata...

Aku cadangkan Ku li lawan najib. Mustapa mohamad lawan muhidin. misti tegolek dog punya!

Awanama berkata...

Inilah yang dipsnggil GURKHA...
Kalau macai BN nak tau...