Jumaat, 12 Februari 2016

AMANAT MAKAN





FACE BOOK 
14 hrs 
 

 Sila pastikan betul2 kenapa hj hadi suka kambing bukan sotong!!



























INI NAMANYA

AMANAT MAKAN
------------

5 ulasan:

Awanama berkata...

Orang MALAS biasa lah

Tak nak ke laut , tangkap kambing kat Reban nun

Kambing dah habis , lahap Maggi Mee pulak

Maggi dah habis , bebudak bahalol ada banyak boleh belanja SOTONG KERING JERMAN

Kan jantan jantan semua tu , habis nak buat apa lagi kalau depan tee-vee

Teringat pulak budak PATIN tu.....

Kepala Otak !!!!!

Awanama berkata...

GAMBAQ NI..TAK SILAP DALAM 2010 LAGI TT..

Tangan berbaju tu tangan Husam.. Di rumah Husam Musa..

Hahahaha..FACEPALM-FACEPALM-FACEPALM..

laskarfajar berkata...

Hek eleh.. Ini bukan isu bro. Tak payah la nak menghasut org benci kat TGHH sedemikian rupa.
Ko ingat semua tu dia makan ke? Ko dah takde modal ke? Ini personal attack! Character assassination.. dengan mengulang2 mengejek, menggelar, melabel org...sikit2 sotong..sotong..sotong..sotong..sotong..
Dah jd mcm utusan la pulak...
Mmg propaganda lu dah sampai tahap Geobbles la..

laskarfajar berkata...

Hek eleh.. Ini bukan isu bro. Tak payah la nak menghasut org benci kat TGHH sedemikian rupa.
Ko ingat semua tu dia makan ke? Ko dah takde modal ke? Ini personal attack! Character assassination.. dengan mengulang2 mengejek, menggelar, melabel org...sikit2 sotong..sotong..sotong..sotong..sotong..
Dah jd mcm utusan la pulak...
Mmg propaganda lu dah sampai tahap Geobbles la..

Awanama berkata...

Tak best la mcm ni... Kalu dah xsuka ... Tak payah nk buruk burukkan ustad ustad ni... Agak tak best jadinya.